Joko olette katsoneet uusinta kautta Netflixin The Crown -sarjasta?
Itse tykkään, nyt menossa 3. kauden jakso kuusi. Tämä kausi parempi kuin edelliset.
Kommentit (128)
Casting ei ole yhtä hyvä kuin aiemmin. Kuningatar ja Philip ovat huonoja. Margaret outo.
Just katsoin ekan jakson. Totuus on kyllä taruakin ihmeellisempää!
Philipin uudesta näyttelijästä en tykännyt. Elisabetin ja Margaretin näyttelijät taas ihan nappiin.
En vielä. Varmaan "säästetään" se joululomalle.
Mun mielestä kuningatar on hyvä ja Margaret erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Just katsoin ekan jakson. Totuus on kyllä taruakin ihmeellisempää!
Philipin uudesta näyttelijästä en tykännyt. Elisabetin ja Margaretin näyttelijät taas ihan nappiin.
Paitsi että sarja on fiktiota.
Philiphän on hyvä siinä. Äkkiä uusiin hahmoihin tottuu. Charles on myös hyvä:)
Philip ja Snowdon ovat liian samannäköisiä.
En tykkää kuningattaren esittäjästä. Hän lähinnä tuijottelee silmät kosteina.
Mä en tykkää uudesta kuningattaresta. Philipkin on liian lyhyt :(
Ja Margaretista tulee mieleen Harry Potterin pahis Beatrix.
Siis eikö se olekaan dokumentti???!!
Heh heh. Viittasin ekassa jaksossa käsiteltyyn myyrä Buckinghamin palatsissa -juttuun. Ihan tositapahtumiin perustuu.
Siitäkin huolimatta että sarja on puhdasta fiktiota, suosikkini on tästedes elävässä elämässäkin Anne. Hän on toki muutenkin ahkerin/ahkerimpia koko hovissa, jos kohta aika näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin huolimatta että sarja on puhdasta fiktiota, suosikkini on tästedes elävässä elämässäkin Anne. Hän on toki muutenkin ahkerin/ahkerimpia koko hovissa, jos kohta aika näkymätön.
”En ole itsevarma, olen vain kova.”
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö se olekaan dokumentti???!!
Heh heh. Viittasin ekassa jaksossa käsiteltyyn myyrä Buckinghamin palatsissa -juttuun. Ihan tositapahtumiin perustuu.
Tämä siis kommentoijalle nro 6. Sekoilin lainaustoiminnon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En vielä. Varmaan "säästetään" se joululomalle.
Tämä. Ekan kauden katsoin silloin pari vuotta sitten joululomalla ja kakkoskausi samaten. Pakko pitää perinteistä kiinni.
Tuleekohan Diana kuvioihin jo tämän kauden lopussa? Vaihtavatkohan hänen näyttelijää vai näytteleekö toi sama tyttö koko hänen roolinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Diana kuvioihin jo tämän kauden lopussa? Vaihtavatkohan hänen näyttelijää vai näytteleekö toi sama tyttö koko hänen roolinsa.
Ei tule. Neloskaudells.
3 kausi loppuu noin vuoteen 1977
Katsoin koko 3 kauden ja olin todella pettynyt. Pääpaino pyörii politiikassa, ministereistä ja paloissa. En myöskään tykkää uudesta roolituksesta mutta Charlesin esittäjä on suhteellisen hyvä.
Tarkoitin lakoissa, ei paloissa.
Minä nimenomaan tykkään kun on enemmän politiikkaa, pääministereitä,ajan tapahtumia.. ja niihin kuinka kruunu reagoi, jos reagoi.
Kolme jaksoa katsottuna, oikein hyvältä vaikuttaa edelleen ja näyttelijöiden vaihdoskaan ei häiritse.