Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku pyytää sinua kahville, kuvitteletko että se on treffikutsu?

Vierailija
19.11.2019 |

Miten on?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan vastakkaista sukupuolta oleva pyytänyt. Joten en osaa sanoa. Tuskin kuitenkaan kuvittelisin.

Vierailija
2/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sosialisoinut sen verran, että ymmärrän jo että kahvilla voi käydä kenen kanssa tahansa. 

Oikeastaan ihmisten tulisi kahvitella enemmän toistensa kanssa. Puhuminen tekee hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kontekstista

Vierailija
4/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kontekstista tietää onko kyseessä treffit vai ”treffit”..

Vierailija
5/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on mies ja nainen, ja ihastusta ilmassa?

Vierailija
6/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan vastakkaista sukupuolta oleva pyytänyt. Joten en osaa sanoa. Tuskin kuitenkaan kuvittelisin.

Sama. Varmaan miettisin kaikkia muita mahdollisia syitä. Kuten että haluaa myydä jotain, tavata jonkun toisen kauttani tms.

Vierailija
7/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman miehen kutsu oletusarvoisesti on, hyvännäköisen ei. Hyvännäköisten ei tarvitse pyytää tän näköistä ulos niin kaveripohjalta mennään.

Vierailija
8/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, joten kieltäytyisin varmuuden vuoksi.

Vierailija
9/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kontekstista

Tämä.

Tuntemattomalta vastakkaisen sukupuolen edustajalta lähes poikkeuksetta oletan että on, varsinkin jos puheissaan vihjaa siihen suuntaan. Saman sukupuolen edustajalta en oleta.

Vierailija
10/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on uusi tuttavuus, vastakkaisen sukupuolen edustaja, ja ilmassa on ollut jotain vipinää, niin kyllä se on treffikutsu.

Ja sitten jos mummoni pyytää kahville, niin se on eri asia.

Vierailija
11/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla ihan mitä tahansa. Eli en oleta ilman muuta että kyseessä olisi treffit. Luultavasti ensin ajattelisin että pyyntö liittyy työhön, toki ihmisestä riippuen.

Voin itse pyytää jotakuta kahville vaikka silloin kun olen ajatellut tarjota hänelle töitä. Tai haluan kuulla jonkin asian osaajalta näkökulmia työ- tai yksityiselämässä pohtimaani asiaan. Tai jos haluan muuten vain tutustua kiinnostavaan ihmiseen. Tai jos vain haluan viettää mukavan hetken jonkun kivan ihmisen seurassa.

Vierailija
12/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ajattelen sellaisen olevan yritys värvätä vieraan vallan vakoojaksi. Varsinkin, jos kaunis nainen ehdottelee hävyttömiä. 

Vierailija
13/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pyytänyt mutta kuvittelisin.

Vierailija
14/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On minua aikoinaan pyydetty kivan muijan toimesta, mutta en ottanut sitä treffikutsuna. M43

Vierailija
15/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. On minua aikoinaan pyydetty kivan muijan toimesta, mutta en ottanut sitä treffikutsuna. M43

Ei tarpeeks tasokas sulle?

Vierailija
16/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarpeeks tasokas sulle?

Häh? Hän oli todella tasokas. Mutta en ota tuollaista kahvikutsua minään treffikutsuna. M43

Vierailija
17/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla ihan mitä tahansa. Eli en oleta ilman muuta että kyseessä olisi treffit. Luultavasti ensin ajattelisin että pyyntö liittyy työhön, toki ihmisestä riippuen.

Voin itse pyytää jotakuta kahville vaikka silloin kun olen ajatellut tarjota hänelle töitä. Tai haluan kuulla jonkin asian osaajalta näkökulmia työ- tai yksityiselämässä pohtimaani asiaan. Tai jos haluan muuten vain tutustua kiinnostavaan ihmiseen. Tai jos vain haluan viettää mukavan hetken jonkun kivan ihmisen seurassa.

Pyydätkö näissä tilanteissa vain epämääräisesti kahville vai vihjaatko samassa yhteydessä miksi pyydät?

Vierailija
18/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele. Jos pyytäjä on sellainen, josta en itse ole romanttisesti kiinnostunut, niin en oikeastaan edes mieti mitä hän ajattelee tai onko siinä jotain taka-ajatuksia. Ajattelen vain, että kiva, mennään kahville. Tietysti sitten, jos joku pyytäisi minut kahville kotiinsa, niin ajattelisin ettei se ole ehkä turvallista.

Vierailija
19/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule. Yks tuttu mies ilmeisesti luuli, kun pyysin kahville ja hän ihan säikähti ja kiireesti kieltäytyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä