Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hellitte miestänne näin miestenpäivänä?

Vierailija
19.11.2019 |

Ideoita 😍

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin viedä miehen ulos syömään. Mies ei suostunut. Sanoi, että miestenpäivää ja tasa-arvoa miehille vaativat naismaiset itkupilliluuserimiehet. Ei ole kuulemma hänen juttunsa. Voidaan mennä syömään jonain muuna päivänä ihan muuten vaan.

No, pääset sitten helpommalla kun ei tarvi vain unohtaa koko päivä.

Vierailija
42/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ensi vuonna sitten, jos itse saan hellittelyä naistenpäivänä. Mutta vuosien kokemuksella epäilen vahvasti. Tai siis olen aivan varma etten saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_38 kirjoitti:

Hyi teitä, joiden mielestä seksi on "lahja" tai miehen "hellimistä".

Voi yökerho sentään. Olette mauttomia.

Kyllä meillä tykätään ja nautitaan seksistä ihan tasapuolisesti enkä koe sitä "saamisena" tai "antamisena".

Arkiseksi on ihan nautinnollista ja kivaa, joskus vaan kiireistä ja kaavoihin kangistunutta, vaikkakin tosi mukavaa. On musta silti kiva jonain erityisenä päivänä ottaa aikaa ja panostaa toisen huomioimiseen ja nautintoon pitkän kaavan mukaan, keskittyä kunnolla häneen ilman arjen huolia. Parisuhteessa kuuluu mun mielestä joskus nostaa toinen jalustalle ja saada se tuntemaan itsensä maailman ainoaksi ihmiseksi.

Enemmän se panostettu aika ja huomiointi on se juttu, ei seksi.

Jos on mautonta huomioida toista ja antaa itsestään vaan hyvää niin olkoon niin.

Taidat olla aika nopea tai sit et saa tarpeeksi?

Olipa aikamoista ennakko-oletuksia seksuaalielämääni liittyen.

Minusta vain on mautonta tai tavatonta käyttää seksuaalisia tekoina lahjoina, maksuina tai muina vaihdon välineinä.

Ei kyse ole lahjasta, maksusta eikä vaihdon välineestä, vaan toisen ilahduttamisesta tavalla, joka tuottaa tälle iloa ja nautinota.