Miten hellitte miestänne näin miestenpäivänä?
Kommentit (43)
Mitä? Onko nyt sellainen? Äkkiä ideoita, käyn kauppa kautta kun lähden töistä.
Onko paha jos ostan sydämenmuotoisen suklaarasian, yhden lonkeron ja kukkapuskan? Onko liian gay?
Vierailija kirjoitti:
Onko paha jos ostan sydämenmuotoisen suklaarasian, yhden lonkeron ja kukkapuskan? Onko liian gay?
On. Ostat kunnon pihvin ja teet kermaperunoita, ja sitä lonkeroa 6-päkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelinkin että nuo kukat voisi olla vähän liikaa. Taidan tehdä kuten ehdotit.
Laitoin viestin ja aion hakea kaljan ja suklaata.
Itse saan kukkakimpun naisten päivänä. Jos hyvin käy. Minusta vastaavat huomioimiset meillä.
Omaani en helli mitenkään, syystä että hän jätti juuri täysin huomioimatta minun synttärini. Mutta jos tilanne ei olisi tämä, niin tekisin jotain hyvää ruokaa ja saattaisi illalla olla suuhoitoakin luvassa.
Tasan samalla tavalla kuin mieskin mua naistenpäivänä eli ei mitenkään. Tänään sattuu myös olemaan mun syntymäpäivä, jota sitäkään ei vietetä mitenkään.
Ilmankos näitä "isä kähmii" ja "miehet r.aiskaa" juttuja on tänään liikkeessä tavanomaista enemmän.
Hyi teitä, joiden mielestä seksi on "lahja" tai miehen "hellimistä".
Voi yökerho sentään. Olette mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelinkin että nuo kukat voisi olla vähän liikaa. Taidan tehdä kuten ehdotit.
Lonkerolitkun sijaan kukkia.
Hellin sanomalla "hyvää miestenpäivää". Aivan kuten hän toivotti minulle hyvää naistenpäivää naistenpäivänä. Eli siis meillä viis veisataan tuollaisista älyttömyyksistä. Mutta jos vinkkejä kaipaat, niin kai hyvä ruoka maistuu kenelle vaan?
Juuri mietin että voisi helliä itseäni katsellen söpöjä kuvia nuorista tytöistä.
M_38 kirjoitti:
Naiset kuvittelevat olevansa maapallon keskipisteitä ja palkintoja kaikille maailman miehille.
M_38 kirjoitti:
Mieheni sattuu tykkäämään seksistä ja joku tavallisuudesta poikkeava juttu vaikuttaa olevan erittäin mieleinen "lahja" tai huomionosoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ei miestenpäivä kiinnosta ketään, missään mediassakaan ei sanaakaan.
Naistenpäivää toitotetaan jo viikkoja etukäteen. Sellaista on tasa-arvo Suomessa edelleenkin 2019
Ainakin radiossa on tänään useaan kertaan sanottu miestenpäivästä. Miehet voisivat itse tormakoitua ja järjestää miestenpäiväksi ohjelmaa ja tempauksia. Onnistuuko?
Meillä miestenpäivää juhlistetaan ihan yhtä paljon mitä naistenpäivää.
Vierailija kirjoitti:
M_38 kirjoitti:
Voi yökerho sentään. Olette mauttomia.Naiset kuvittelevat olevansa maapallon keskipisteitä ja palkintoja kaikille maailman miehille.
Sellaiset harhat tänään. Tuollaista se on sinkulla, jolla ei ole kokemusta parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tasan samalla tavalla kuin mieskin mua naistenpäivänä eli ei mitenkään. Tänään sattuu myös olemaan mun syntymäpäivä, jota sitäkään ei vietetä mitenkään.
Onpa kamala kosto. Mitä sinä olet ikinä muutenkaan ostanut miehellesi? Et takuulla yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kamala kosto. Mitä sinä olet ikinä muutenkaan ostanut miehellesi? Et takuulla yhtään mitään
En niin. Eikä se mulle. Tässä ei kukaan kosta kenellekään mitään, vaan kyseessä on aikuiset ihmiset joilla on omat rahat.
Jätä se sika