Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön, mitä osaat?

Vierailija
19.11.2019 |

Mitä sinulla on myydä palkkatuloa vastaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimp paa sinun miehelle.

Vierailija
2/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonkin kaikkea. Olen taiteellinen, osaan siis piirtää ja myös kirjoittaa melko hyvin. Osaan laulaa. Olen sosiaalisesti lahjakas jonka vuoksi pärjään hyvin vaikkapa asiakaspalvelussa. Olen hyvin ihmisläheinen ja empaattinen luonne, sen vuoksi aikoinaan hain opiskelemaan lähihoitajaksi mutta huomasin alan olevan vähän liian rankkaa herkälle mielelleni. Osaan laittaa ruokaa ja leipoa. Olen hyvä kielissä, etenkin englanti sujuu kuin toinen äidinkieli. Ongelmani on pahat mt-ongelmat; keskivaikeasta vaikeaan vaihteleva masennus ja syömishäiriö. Nuo rajoittavat "jonkin verran" työllistymistäni. :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljonkin kaikkea. Olen taiteellinen, osaan siis piirtää ja myös kirjoittaa melko hyvin. Osaan laulaa. Olen sosiaalisesti lahjakas jonka vuoksi pärjään hyvin vaikkapa asiakaspalvelussa. Olen hyvin ihmisläheinen ja empaattinen luonne, sen vuoksi aikoinaan hain opiskelemaan lähihoitajaksi mutta huomasin alan olevan vähän liian rankkaa herkälle mielelleni. Osaan laittaa ruokaa ja leipoa. Olen hyvä kielissä, etenkin englanti sujuu kuin toinen äidinkieli. Ongelmani on pahat mt-ongelmat; keskivaikeasta vaikeaan vaihteleva masennus ja syömishäiriö. Nuo rajoittavat "jonkin verran" työllistymistäni. :( 

Ainiin ja jonkinasteinen ahdistuneisuushäiriö myös, jonka seurauksena olen alkanut viimeisen vuoden-kahden aikana saamaan paniikkikohtauksia. Vtuttaa, kun tiedostaa osaavansa monia asioita hyvinkin, mutta ongelmat pään sisällä rajoittavat niin paljon. -sama

Vierailija
4/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä naksauttelemaan sormiani! Lisäksi minulla on hyvät unenlahjat. 

Vierailija
5/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä naksauttelemaan sormiani! Lisäksi minulla on hyvät unenlahjat. 

Tervetuloa kunnalliselle puolelle virastohommiin!

Vierailija
6/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan poimia pakaroillani 500e setelin lattialta.

Vierailija
7/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt ylioppilas osaa.

Vierailija
8/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erityistaitoja. Nolottaa myöntää. Olen työnhaun kurssilla ja olisi pitänyt määritellä erityisosaaminen. Ei vaan ole. Ehkä vähän parempi kielitaito yhdessä kielessä. Muutoin ryhävalaskin kykenisi tekemään työni jos omaisi peukalot.

Vierailija
9/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä katutappelija. Pystyn myös syömään 12 hodaria alta viiden minuutin. Osaan myös pieraista ääneti.

Vierailija
10/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltajan koulutus ja vajaa 10 vuoden työkokemus. Vuosien ruokapalvelukokemus. Hyvä ja kehuttu asiakaspalvelutaito. Hygieniapassi ja työturvallisuuskortti. Mutta siihen päälle myös pari ulkonäön rajoitetta johon työllistyminen tyssää kuin seinään.

Vierailija
11/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloitteleva pelintekijä. Seuraavassa ensimmäinen yritykseni. Saa jakaa saa kommentoida https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OugatX.DodgerFullGame…

Vierailija
12/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
13/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maata sängyssä ja sylkeä kattoon. Palkkapyyntö 10K/kk.

Vierailija
14/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senior IT-asiantuntija

Vierailija
15/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk työttömänä ja tuntuu etten osaa enää mitään.

Vierailija
16/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitsen syväkyykyn, osaan nöyristellä työtätekevän edessä ja nuolla herrojen ruskeita aukkoja. Ennen muuta omaan mielettömän taidon valehdella.

Vierailija
17/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan päästää äänekkäitä pieruja jotka kuulostaa tarkkaan kuunneltuna mozartin tuotoksilta sekä kaivaa nenääni niin että kokonainen pikkurilli katoaa

Vierailija
18/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan huolehtia omista asioistani.

Vierailija
19/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan täyttää hakemuksen ja haukkua riistäjiä. Osaan päästää äänettömiä pieruja tavatessani virkailijaa.

Vierailija
20/24 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan laiskotella, kääntää kaiken negatiiviseksi.