Onko puolisollasi facebook kaverit salaisina
Eli joillakin pareilla on feissarissa asetukset laitettu siten, että eivät näe toistensa kavereita. Mun mieleen juolahti, että kuinkahan yleistä se on?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Joo oli asetukset niin, etten nähnyt kuin yhteiset kaverit. Satuin kerran vilkaisemaan auki jäänyttä facebookkia ja yllätykseksi huomasin, että vaimoni oli kerännyt 6-7 entistä panoaan sinne kavereiksi ja kovasti oli kommentoinut ja tykännyt kuvista. Tätä oli jatkunut yli 10 vuotta. Sanallakaan ei ikinä maininnut yhtään mitään näistä, vaikka usein näyttelikin facestaan kavereidensa kuvia minulle. No yhtä kaikki, kun sain tämän tietooni niin kysyin, että miksi? En saanut vastausta, mutta sain kuulla olevani sairaan mustasukkainen yms. Vaikka tuossa vaiheessa olimme olleet yhdessä "vasta" 15 vuotta ja kertaakaan en ollut sanonut mitään tai reagoinut mihinkään vaimoni omiin reissuihin yms millään tavalla.
Sitten kun vaimoni poisti näitä entisiään sieltä kaverilistalta niin sieltäpä lähti myös sellaisia, joiden olin luullut olleen pelkkä koulukaveri vuosien takaa.
Luottamus meni, eikä ole tullut takaisin. Kärvistelen suhteessa sen aikaa, että taion rahaa ja sitten katoan.
Niin eli vaimosi on 15 vuotta pitänyt yhteyttä näihin vanhoihin poikakavereihin, ei ole tehnyt mitään ja nyt haudot jotain äkkilähtöä mielessäsi? Ja et ole sairaan mustasukkainen? Ja nyt tulkitset kaikki vaimosi fb-kavereista poistamat entisiksi hoidoiksi? Ja kaikki vaimon omat reissut on pettämisreissuja? Jees jees.
Ne on kuule piilotettu ihan kaikilta, että yhteiset kaverit kyllä näkee mutta ei muita. Enkä niitä vuosia sitten laitettuja asetuksia ala kenellekään tietentahtoen sorvaamaan. Joutaa sellainen sitten mennä skitsoilemaan jonkun muun riesaksi.
On ihan samalla lailla kuten itselläkin.