Mikä on sun lemppari seksiasento?
Kommentit (33)
Lusikassa kyljellaan siten, etta mun toinen jalka on miehen jalan yli/paalla, mies penetroituu takaapain ja stimuloi samalla mun kl*torista. Saan joka kerta tuossa asennossa.
Kun mies on matkoilla ja naapurin ukko tulee käymään niin sitten asento numero 31.
Kaikkein paras asento on kun nainen istuu tai makaa selällään esim. pöydällä tai korkealla sängyllä, ja pääsen seisten edestäpäin lykkäämään, siinä näkymät on hyvät ja liikkumismahdollisuus paras. Vaikea vaan löytää sopivankorkuista sänkyä, ja pöytä tms. on puolestaan epämukava.
Mutta ihan perusasennoista lemppari on ehdottomasti takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein paras asento on kun nainen istuu tai makaa selällään esim. pöydällä tai korkealla sängyllä, ja pääsen seisten edestäpäin lykkäämään, siinä näkymät on hyvät ja liikkumismahdollisuus paras. Vaikea vaan löytää sopivankorkuista sänkyä, ja pöytä tms. on puolestaan epämukava.
Mutta ihan perusasennoista lemppari on ehdottomasti takaapäin.
Protip (heh): Joogamatto tai joku littea tyyny tai pari vaan siihen poydalle, ei ole yhtaan epamukava! ;)
Sängystä paksu täkki kaksinkerroin keittiön pöydälle. 20 min mies istuu pää reisieni välissä tehden kivaa minulle. Jalkani ovat joko tuolien selkänojan päällä tai pidän itse polvitaipeista ylhäällä. Sitten mies nousee ja tulee sisään. Jalkani voivat olla erilaisissa kulmissa. 10 min päästä sänkyyn ja pääsen ratsastamaan, jolloin tulen. Sitten mies tulee lähärissä, minä usein toisen kerran.
Keittiön pöydästä on moneksi. Onneksi on säleverhot! Kivaa vaihtelua pari kertaa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Sängystä paksu täkki kaksinkerroin keittiön pöydälle. 20 min mies istuu pää reisieni välissä tehden kivaa minulle. Jalkani ovat joko tuolien selkänojan päällä tai pidän itse polvitaipeista ylhäällä. Sitten mies nousee ja tulee sisään. Jalkani voivat olla erilaisissa kulmissa. 10 min päästä sänkyyn ja pääsen ratsastamaan, jolloin tulen. Sitten mies tulee lähärissä, minä usein toisen kerran.
Keittiön pöydästä on moneksi. Onneksi on säleverhot! Kivaa vaihtelua pari kertaa kuussa.
20 MIN?!?! Mies raukka :D :D :D Etka siis edes tule.
No, mikas siina jos mies tykkaa. Mulla puutuisi suu/leuat aika totaalisesti.
Kai miehesi saa vastavuoroisesti myos suuhoitoa? :)
Nainen vatsallaan ja minä päältä b-reppuun. M41
X-asentoon sidottuna, pallo suussa ja stay-upit jalassa.
Kaivuri, lähäri tai sylikkäin lemppareita.
Inhokkeja ei kysytty, mutta inhokit lusikka ja doggy pi lluun (doggy peppuun jees koska riettaus).
Vaimo kontillaan peppu pystyssä korkkarit jalassa saan painaa takaapäin kalun aluksi hitaasti sisään.
Nainen selällään tyyny pään alla ja mies päällä naiden syvälle nieluun asti.
CAT-asento tai tekniikka. Oikeastaan muunnos lähäristä tai se minkälaiseksi lähäri on tarkoitettu alunperin. Riippuu tulkitsijasta. Mies ihanasti päälläni, suutelee rajusti valloittajan elkein, kiinni vartalossani, jalkani levällään tai miehen ympäri kiedottuna, hän liukuu jokaisella työnnöllä eteen-taakse, höylää mua tavallaan ja tuntuu, että lantio koskee klittaan. Sänky natisee, kietoudutaan. Mies pääsee syvälle, läheisyyttä, vartalon lämpöä ja se ihana painon tunne kun mies nauttii olla mun päällä kokonaan ja koko seksin ajan.
Vierailija kirjoitti:
CAT-asento tai tekniikka. Oikeastaan muunnos lähäristä tai se minkälaiseksi lähäri on tarkoitettu alunperin. Riippuu tulkitsijasta. Mies ihanasti päälläni, suutelee rajusti valloittajan elkein, kiinni vartalossani, jalkani levällään tai miehen ympäri kiedottuna, hän liukuu jokaisella työnnöllä eteen-taakse, höylää mua tavallaan ja tuntuu, että lantio koskee klittaan. Sänky natisee, kietoudutaan. Mies pääsee syvälle, läheisyyttä, vartalon lämpöä ja se ihana painon tunne kun mies nauttii olla mun päällä kokonaan ja koko seksin ajan.
Tää on kyllä ihanaa. Tykkään myös lähäristä niin, että jalat ovat miehen olkapäillä. Ratsastuskin on kivaa ja takaapäin. Lusikassa ei olla vielä kokeiltukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä etupäässä. Välillä jalat hartioille ja voi nostaa siitä takapuolen ilmaankin ja hieroa hitaasti naista ylös-alas. Takaapäin naisen pitäessä jalat yhdessä, jolloin voi ihailla ja piiskata takapuolta, vetää hiuksista ja kaikki tuoksut tuntuvat voimakkailta.
Lusikka. Siinä tuntee ottavansa naisen koko vartalon.
Vierailija kirjoitti:
Kannatttaa kokeilla tuota niin että, mies pysyy enimmäkseen paikallaan, kun on syvimmillään ja nainen liikuttaa vapaasti lantiotaan. Siinä nainen määrää tahdin sekä sen miten miehen lantio osuu klitorikseen.
Aluksi mies voi pyörittää lantiotaan kun on sisällä niin että vartalot ovat kiinni toisissaan koko ajan. Kun nainen alkaa tulemaan, niin nainen ottaa ohjat ja määrää tahdin ja mies pysyy vain paikallaan. Oma nainen tekee sellaista että ensin työntää omaa lantiotaan ylös ja heti perään nostaa polvet rintaan. Sitä toistamalla nainen saa yleensä huuto orgasmin.
Tuossa asennossa nainen tavallaan tyydyttää itseään miestä vastaan. Se sopii miehille jotka nauttii siitä että nainen nauttii. Kun nainen on saanut ja hetken levännyt, niin meillä vaihdetaan takaapäin asentoon missä minä tulen suht nopeasti. Nainenkin saattaa joskus tulla uudestaan.
Spoon.