Mistä on tullut harhaluulo "lapsena kaunis aikuisena ruma, ruma lapsi kaunis aikuinen "?
Iltalehdessä oli juuri Krista Kososen lapsuuskuva ja oli kyllä lapsena yhtä nätti kuin nytkin ! Samoin Angelina Jolie oli todella kaunis lapsi.
Onko tässä kyse jostain katkeruudesta, itsensä lohduttelusta ja itsepetoksesta? Tyyliin " Ylpeilkööt vielä kauniilla tyttärellään mutta sano minun sanoneen että teininä siitä tulee ruma ".
Kommentit (44)
Periaatteessa jutun pitäisi olla höpöhöpöä mutta kyllä tuossa jotain perää on. Tutun tytär oli vauvana ihan kamalan, lähes epämuodostuneen näköinen. Teininä jumalattoman kaunis. Pari muutakin lasta on samantapaisia. Ja juuri noin kuin joku kuvasi, että se mikä näyttää lapsena tasapainoiselta voi muuttua liian teräväksi ja kolhoksi aikuisena.
Oma mieheni oli lapsena söpö ja aikuisena komea. Hänestä tulee mieleen eräs malli jonka kuvia näen välillä mutten tiedä hänen nimeään. Ovat kasvoista, parrasta ja hiuksista identtiset.
Itse olin lapsena söpö ja ihan nätti kai nykyäänkin, ainakin paljon kehutaan. Mulla vaan niin huono itsetunto että vaikea arvostella nykyistä ulkonäköäni, mutta lapsena olin söpö.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa välillä. Esim tämä yksin kotona tähti oli todella söpö lapsi mutta aikuisena vähintäänkin oudon näköinen.
Tuossa tapauksessa huumeillakin on vaikutuksensa.
Huumeet ja se elämäntapa on todistetusti muuttanut ihmisten ulkonäköä karusti.
Roope Salminen on myös Elijah Woodin ja sen Harry Potter näyttelijän tavoin jotenkin sen näköinen, kuin olisi viisivuotiaan pää aikuisen kropassa. Saattanut olla lapsena söpökin, mutta nykyään vain kummallisen näköinen.