Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies sanoi hämmentyneenä että ”onpas sulla pehmeät rinnat”

Vierailija
19.11.2019 |

Enkä pääse yli tästä. Tarkoitti varmaan, että onpa löysät tissit. Kuka sanoo tuollaista kesken aktin. Fiilikset meni aivan täysin, aivan kamala tilanne kun mulle on muutenkin vaikeaa olla intiimisti ja alastomana.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon miestä tinder-mieheksi koska ”tapasin” hänet alunperin siinä sovelluksessa. Kyseessä ei ole mikään yhden yön hoito vaan ollaan tavattu useita kertoja ennen tätä viikonlopun sänkyyn menoa, mutta vaatteet päällä! Olen kahden lapsen äiti ja ikää 30 v, ei ole tissit enää entisenlaiset mutta ei niitä aikaisemmin kukaan ole mitenkään kommentoinut sen enempää. Harmittaa.

Ap

Keskity lapsiin äläkä hu0raamiseen.

Missäköhän lapset olivat tämänkin jakoepisodin aikana? Märissä vaipoissa lattialla, mun neiti pehmeätissi antaa kauneintaan tuntemattomalle, joka ei naista arvosta pätkän vertaa?

Lapset oli tietysti isällään. Mitä toisten seksielämä sinulle kuuluu?

Vierailija
42/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole voinut edes lukea miehen viestejä sunnuntain jälkeen kun hävettää niin paljon.  Ehkä en vaan voi harrastaa seksiä enää, taisi se juna mennä jo. Eipä sitä ole voinut ymmärtää kuinka yhdellä varomattomalla kommentilla voikin olla isot seuraukset ennen kun sellaisen itse kuulee. Ei olisi kyllä itselle tullut mieleenkään sanoa mitään monitulkintaisia "kehuja" kesken seksin. "Onpa sulla roikkuvat kivespussit", "onpa sulla tuuhea karvoitus". Älkää tekään kommentoiko toisten ulkonäköä jos ette ole ihan varmoja siitä, miten toinen sen tulee ymmärtämään. 

ap

Älä lutk4ile, jos et kestä pelin henkeä.

mee jo muualle.

Oho, alkaako omat alistumiset ahdistaa? Kaikki ne kerrat, kun teit ne vastenmieliset jututkin vain miestä miellyttääksesi, vaikka kavereille esitit kovaa ja himokasta panijaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon miestä tinder-mieheksi koska ”tapasin” hänet alunperin siinä sovelluksessa. Kyseessä ei ole mikään yhden yön hoito vaan ollaan tavattu useita kertoja ennen tätä viikonlopun sänkyyn menoa, mutta vaatteet päällä! Olen kahden lapsen äiti ja ikää 30 v, ei ole tissit enää entisenlaiset mutta ei niitä aikaisemmin kukaan ole mitenkään kommentoinut sen enempää. Harmittaa.

Ap

Missäköhän lapset olivat tämänkin jakoepisodin aikana? Märissä vaipoissa lattialla, mun neiti pehmeätissi antaa kauneintaan tuntemattomalle, joka ei naista arvosta pätkän vertaa?

Herää kysymys, miksi ydinperhe on pitänyt rikkoa? Ymmärrän, että ap haluaa antautua lukuisille miehille, mutta jos edes vähän aikaa olisi sen yhden kanssa jaksanut.

Vierailija
44/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Herää kysymys, miksi ydinperhe on pitänyt rikkoa? Ymmärrän, että ap haluaa antautua lukuisille miehille, mutta jos edes vähän aikaa olisi sen yhden kanssa jaksanut.

Mene takaisin lukemaan sitä katekismusta, tää on vauva-lehden seksipalsta. 

Vierailija
45/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sanoja tärkeämpää on saamasi kokonaisvaikutelma miehestä. Pari sanaa ei paljon meinaa varsinkin kun niitä voidaan tulkita noinkin eri tavoin. Miehenä ymmärrän ton kehuna ja ihastuneena toteamuksena. Sitäpaitsi itse pidän rakkaani elämäänähneistä rinnoista.

Vierailija
46/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Awww, sähän hellyit oikein söpöilemään. <3 Oikein sun neiti pehmeätissi... Muisk!

Vierailija
47/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää käyttää nimitystä Tinder-mies keskustelupalstalla. Mitä ap:n olis pitänyt kirjoittaa? Miehen koko nimi ja kotikaupunki?

Tapailemani mies...

Miten Tinder liittyy asiaan enää kun ollaan jo kullia lutkuttamassa. Vai onko aina tapaamispaikalla väliä?

Tallinnanristelymies, kirkkomies, baarimies, puskamies

Vierailija
48/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa nyt ole väärinkäsitys. Jos nyt on aiemmin sattunut naisia, joilla on kovat rinnat (ja usein silloin sellaiset möhkyräiset sisältä), niin tuntuuhan ne pehmeät tosi erilaisilta ja luultavasti positiivisessa mielessä on tästä sanonut.

Vierailija
49/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Tinderiä ei vissiin ollut käytössä termiä ”baaripoka”, kun fossiilit niin kovin ul i see tuosta termistä ”Tinder-mies/nainen”?

Noi ulis ijat nolaa lähinnä itsensä ja miksi v i t u s s a ketään fiksua naista kiinnostaisi pitää jotain yhteiskunnan sosiaalisia rakenteita yksin kasassa eli olla ja elää paremmin kuin miehet?

Ei siitä saa mitään palkintoa, päinvastoin siinä vaan häviää.

Toivottavasti nämä naisten ”lutkailusta” ulis evat hyypiöt eivät paheksu m uslimien ku nniakulttuuria, sillä ul isijat ovat itse samanlaisia.

Esim. ketjun ”Emma K” edustaa sitä samaa kuin jotkut fundamentalistimuslimit kunniakäsityksellään. Ehkä Emma K kavereineen voisi muuttaa jonnekin Jemeniin, niin saisi elää kaltaistensa joukossa eikä tarvisi pahentua täällä vapaissa läns imaissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan