Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies sanoi hämmentyneenä että ”onpas sulla pehmeät rinnat”

Vierailija
19.11.2019 |

Enkä pääse yli tästä. Tarkoitti varmaan, että onpa löysät tissit. Kuka sanoo tuollaista kesken aktin. Fiilikset meni aivan täysin, aivan kamala tilanne kun mulle on muutenkin vaikeaa olla intiimisti ja alastomana.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se homma nyt yhtiin tisseihin kaatui, niin ehkä kyseessä oli muutenkin vähän väärä mies sulle. En ymmärtänyt että loppuiko seksi siihen kommenttiin vai mitä kävi? Itse en välittäis kyllä tollasesta. Jos ei tissit kelpaa niin sit ei kelpaa ja se on heipat Tinder-miehelle. 

Vierailija
22/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon miestä tinder-mieheksi koska ”tapasin” hänet alunperin siinä sovelluksessa. Kyseessä ei ole mikään yhden yön hoito vaan ollaan tavattu useita kertoja ennen tätä viikonlopun sänkyyn menoa, mutta vaatteet päällä! Olen kahden lapsen äiti ja ikää 30 v, ei ole tissit enää entisenlaiset mutta ei niitä aikaisemmin kukaan ole mitenkään kommentoinut sen enempää. Harmittaa.

Ap

Säälin lapsiasi. Tuollainen sänkyynhyppääjä äitinä. Toivottavasti lapset ei olleet lyömässä käsiään yhteen naimisen tahdissa.

Hyi olkoon.

Ootko itse jäänyt kokonaan ilman? Eikö riitä vientiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 21 kanssa. Pehmeät tisut on parhaat tisut, kuka jotain muovipalloja viitsii puristella.

Vierailija
24/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuo on kyllä kehu. Kaikesta sitä voi mielensä pahoittaa. Ikään kuin nyt joku kesken aktin alkaisi pilkkaamaan toisen tissejä, haloo.

Miehet tykkäävät naisen pehmeydestä.

Vierailija
25/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja pehmeät rinnat😋. Ei missään tapauksessa kovat.

Ap on nyt käsittänyt kohteliaisuuden väärin.

Vierailija
26/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon miestä tinder-mieheksi koska ”tapasin” hänet alunperin siinä sovelluksessa. Kyseessä ei ole mikään yhden yön hoito vaan ollaan tavattu useita kertoja ennen tätä viikonlopun sänkyyn menoa, mutta vaatteet päällä! Olen kahden lapsen äiti ja ikää 30 v, ei ole tissit enää entisenlaiset mutta ei niitä aikaisemmin kukaan ole mitenkään kommentoinut sen enempää. Harmittaa.

Ap

Säälin lapsiasi. Tuollainen sänkyynhyppääjä äitinä. Toivottavasti lapset ei olleet lyömässä käsiään yhteen naimisen tahdissa.

Hyi olkoon.

Repesin :DDDDD

Vierailija
27/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyi olkoon.

Sairas kommentti. 

Vierailija
28/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää käyttää nimitystä Tinder-mies keskustelupalstalla. Mitä ap:n olis pitänyt kirjoittaa? Miehen koko nimi ja kotikaupunki?

Vierailija
29/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme? Naiselle ei kannata kertoa omia ajatuksiaan, vaikka ne kuinka tuntuisi kohteiliaisuudelta.

Vierailija
30/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pehmeät rinnat kuulostaa kohteliaisuudelta. Luonnolliselta. Ainakin sinulla on rasvakudosta rinnoissa. Jokaisella naisella on ne rinnat mitkä on, ei sille voi mitään. Paitsi sitten voi tietysti leikkauttaa rinnat. Mutta korjattu ei ole koskaan niin hyvä kuin valmiiksi hyvät.

Raskaus ja ikä näkyy naisen kropassa, mutta mitä siitä. Jos on tuottanut maailmaan jotain niin ihanaa kuin uuden ihmisen, olisi vähän hassua, jos kroppa olisi täysin ennallaan.

Mielestäni omat rintani näyttävät melko samanlaisilta kuin ennen synnytystä ja imetystä. Isohkot, pyöreät ja kiinteät. Kai tämä on geeneissäkin. Olen tyytyväinen rintoihini. En vaihtaisi.

Vierailija
31/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Naiselle ei kannata kertoa omia ajatuksiaan, vaikka ne kuinka tuntuisi kohteiliaisuudelta.

Miehet päästävät suustaan sammakoita. Olen tottunut siihen, joten annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

32/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokematon mies

Eiku siis tosi kokenut! Ikinä tää päässyt noin lähelle naista.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
33/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyi olkoon.

Noniin, oikein kivasti troolattu, pakko antaa täydet 0/5. Ja ei muuta ku meenyvittuun.

Vierailija
34/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyi olkoon.

Parasta huumoria on aina kuvitella, että nää kirjoittajat olisi oikeasti tosissaan ja pahoittaisivat mielensä jonkun ventovieraan sänkypuuhista, ja kierossa mielessään vielä ymppäisivät lapset jotenkin väkisin tähän asetelmaan. Aa että! :D

Vierailija
35/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sä sit oot? Tinder-hutsu?

FYI, miehen vastakohta ei ole hutsu.

Vierailija
36/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nykymeno hämmästyttää päivä päivältä enemmän.

Tinder-mies? Mikä termi tämä on? Vain seksin takia netistä etsitty tuttavuus jolta ei välttämättä kysytä edes nimeä? Tällaista termiä käyttävän naisen täytyy olla kevytkenkäinen.

En haluaisi tuomita yksittäisiä tapauksia mutta tämä irtoseksin lisääntyminen huolestuttaa. Erityisesti henkinen kehitys ja kykenevyys vakaaseen ja turvalliseen parisuhteeseen on häiriytynyt tämän naisten "lutkailun" johdosta. Ei ihme että syntyvyys on romahtanut. Nekin syntyvät lapset tuppaavat olemaan "hällä väliä ehkäisystä" -naisten tekeleitä.

Nyt on jollakulla kovasti paha mieli. :( Kannattaa olla vaan välittämättä sinulle vieraiden ihmisten seksielämästä niin elämä on paljon mukavampaa! Ole hyvä, ilmainen vinkki!

Vierailija
37/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kahden lapsen jälkeen isot, pyöreät ja pehmeät rinnat, siis aina olleet sellaiset, myös ennen synnytyksiä ja puolisoni on hulluna niihin. Ja aina ne on katseiden kohteina, vaikka en nyt sitä jatkuvasti tahtoisikaan:). Tosin ei mua kyllä yleensä haittaa miesten vilkuilut, ei ole vakavaa kunhan käytös muuten on kunnioittavaa.

Vierailija
38/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voinut edes lukea miehen viestejä sunnuntain jälkeen kun hävettää niin paljon.  Ehkä en vaan voi harrastaa seksiä enää, taisi se juna mennä jo. Eipä sitä ole voinut ymmärtää kuinka yhdellä varomattomalla kommentilla voikin olla isot seuraukset ennen kun sellaisen itse kuulee. Ei olisi kyllä itselle tullut mieleenkään sanoa mitään monitulkintaisia "kehuja" kesken seksin. "Onpa sulla roikkuvat kivespussit", "onpa sulla tuuhea karvoitus". Älkää tekään kommentoiko toisten ulkonäköä jos ette ole ihan varmoja siitä, miten toinen sen tulee ymmärtämään. 

ap

Vierailija
39/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole voinut edes lukea miehen viestejä sunnuntain jälkeen kun hävettää niin paljon.  Ehkä en vaan voi harrastaa seksiä enää, taisi se juna mennä jo. Eipä sitä ole voinut ymmärtää kuinka yhdellä varomattomalla kommentilla voikin olla isot seuraukset ennen kun sellaisen itse kuulee. Ei olisi kyllä itselle tullut mieleenkään sanoa mitään monitulkintaisia "kehuja" kesken seksin. "Onpa sulla roikkuvat kivespussit", "onpa sulla tuuhea karvoitus". Älkää tekään kommentoiko toisten ulkonäköä jos ette ole ihan varmoja siitä, miten toinen sen tulee ymmärtämään. 

ap

Älä lutk4ile, jos et kestä pelin henkeä.

mee jo muualle.

Vierailija
40/49 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nykymeno hämmästyttää päivä päivältä enemmän.

Tinder-mies? Mikä termi tämä on? Vain seksin takia netistä etsitty tuttavuus jolta ei välttämättä kysytä edes nimeä? Tällaista termiä käyttävän naisen täytyy olla kevytkenkäinen.

En haluaisi tuomita yksittäisiä tapauksia mutta tämä irtoseksin lisääntyminen huolestuttaa. Erityisesti henkinen kehitys ja kykenevyys vakaaseen ja turvalliseen parisuhteeseen on häiriytynyt tämän naisten "lutkailun" johdosta. Ei ihme että syntyvyys on romahtanut. Nekin syntyvät lapset tuppaavat olemaan "hällä väliä ehkäisystä" -naisten tekeleitä.

Yhtälailla miesten lu'tkailu johtaa kyvyttömyyteen perustaa normaaleja sitoutuneita parisuhteita ja niihin lapsia. Kenellekään kelpaamattoman rup'usakin nyt ei kannatakaan lisääntyä tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme