Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haamuista ja roskishaamuista kysymys

04.06.2006 |

Hätähousu kyselee ;).

Kuopuksen synnytyksen jälkeen eivät menkat ole vielä alkaneet, mutta outo olo on vaivannut, joten päätin tehdän raskaustestin.

Ostin Cittarista RFSU:n tuplaliuskatestipakkauksen ja tein toisen eilen. 5 min ei mitään, mutta sen puolen tunnin lukuajan sisällä ilmestyi häivähdys, joka vahvistui kuivaessaan ohueksi viivaksi, eli ns roskishaamu tai viivan paikka kai? Tein toisen tänä aamuna ja haalea viiva ilmestyi 5 min sisään, mutta vaaleni sitten lähes olemattomiin puolen tunnin lukuajan jälkeen, kun yritin sitä miehelleni näyttää. Nyt kuivuttuaan on viiva taas selkeä ja yhtä paksu kuin kontrolliviiva, mutta sitähän ei kai saisi enää lukea?

Hätähousuna menin ostamaan apteekista Acon 10 testejä 2 kpl ja tein toisen jo nyt illalla, lukuajan sisällä nega. Nyt testin kuivuttua siinä on taas selvä ohut viiva, eli taas roskishaamu/viivan paikka tms.

Aikaisemmat raskaudet ja yritysaikojen negat olen testannut apteekin omalla rt:llä, Sure stickillä (?), Predictorilla, Clearbluella, Pregent stcik-liuskatesteillä sekä Aconin liuskatesteillä, eikä koskaan ole saanut roskishaamuja/viivanpaikkoja. Onkohan se näissä nyt käyttämissäni testeissä yleistäkin vai onko kohdalleni sattunut sattumien suma tai sitten peräti plussa? Muutaman päivän sisällähän tuo selvinnee joka tapauksessa, testaamiseni saattoi vain sattua turhan aikaiseen vaiheeseen kun ei kierrosta ollut mitään hajua... Pitipähän vaan ihmetellä jonnekin kun ei tuo mies jaksa mun vatvomistani kuunnella :)!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein torstaina melko samalta kuullostavan testin..

Mulla näky siinä aikarajan sisällä sellai hailakka viiva, (iiihan ohut mutta näkyi) ja sit ku aikaraja oli menny ja testi kuivu ni siihen ilmesty viel selkeempi ohut viiva..

Tietää nyt sitten mitä uskois??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla