Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on kiinnittymisvuoto?

18.10.2007 |

Mulla oli ovis kp 16-17 ja nyt kp 24 aamulla kirkasta vuotoa aavistus, vain pyyhkiessä jäi paperiin, mutta ei tullut muuten. Pupuilua oli tuolloin kp 16-17 välisenä yönä. Sen jälkeen ei ole ollut (mies työmatkalla).

Menkat on säännölliset; aina bongatun oviksen jälkeen tasan 14 päivää, niin alkaa menkat. Kierron pituus vaihtelee 24-29 päivää (riippuen alkukierron pituudesta).

Voisiko olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittymisvuoto tulee kai yleisimmin 6-10 päivää ovulaatiosta, jos tulee...

Vierailija
2/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ennen ei ole ollut mitään verisiä välivuotoja, siksi ihmettelen.

Milloinkohan uskaltaisi testata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viimeksi kun tulin raskaaksi, huomasin ovulaatiosta tasan kuudentena päivänä selkeän kiinnitymisvuodon, nimittäin hulahti sellainen määrä valkovuotoa housuihin, että ajattelin, ettäs mitä tämä nyt on. Mietin silloin itsekseni, että voisikohan olla merkki kiinnittymisestä, mutta sitten heitin romukoppaan hetkeksi koko ajatuksen. En uskonut, että olisi voinut toisesta kierrosta tärpätä ;o)

Mutta kun raskaustesti näytti plussan jo kp26, ja mun kierto on aina sen 28pv, niin ajatukset palautuivat tuohon vuotoon. Jälkikäteen ajatellen olen satavarma, että sitä se oli, kiinnitymisvuotoa. Mulla ei muuten ihan hirmuisesti tule valkovuotoa, joten se oli selkeä " piikki" .

Ja piti sitten epäuskoisena, vaikka jo epäilin raskautta, mennä juomaan punkkua just sen kiinnittymisvuodon jälkeen, et sit sai koko raskauden ajan pähkäillä, että mitäs jos se sittenkin on vaikuttanut jotain. Vaikka joka paikassa lukee, että ei noilla viikoilla vaikuta, mutta raskaana sitä huolehtii jo niin paljon syntymättömästä lapsestaan...

Vierailija
4/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirkkaan punaista verta

Kuukautiset on mulla tummempaa/ rusehtavaa verta.

Vierailija
5/5 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kirjoitin kuitenkin omasta kokemuksesta, mikä siis valkovuodosta. Se oli niin erilaista! Ja kiinnittymisvuoto voi olla myös verta. Näin olen ainakin lukenut. Toivottavasti on näin sinun kohdallasi =)