Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ACON10 - onko roskishaamu/viivanpaikka punainen vai harmaa?

19.10.2007 |

Sain Aconin kasettitestillä (herkkyys 10) ihan selkeän, harmaanpunertavan roskishaamun. Tein testin klo 17 maissa, haamun huomasin vasta iltakymmeneltä. Testiaikana kolmen minuutin paikkeilla testistä näki maailman hentoisimman viivan vain, jos käytti vähän mielikuvitusta ;) Unohdin katsoa testiä kymmenen minuutin kohdalla.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Niin ja mulla on kp:kin niin aikainen, että vaikka olisi plussahaamu, saattaa hyvin kadota lähipäivinä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten roskishaamu tarkoittaa, että voi olla raskaana tai sitten ei! :)

Vierailija
2/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, teillähän jännät paikat!! =)

Valitettavasti täytyy kertoa oma kokemus, eli viime kierrossahan mulla oli menkat pari päivää myöhässä, ei ollut vielä edes varsinainen yrityskierto vaan oltiin pelailtu varmoilla päivillä. Mutta siis testasin juuri tuolla samalla testillä, ja sain parin tunnin kuluttua näkyviin roskishaamun, haalea harmahtava viiva erottui juuri ja juuri. Seur. päivänä alkoi sitten menkat. Eli jos ei ollut kemiallinen raskaus, niin sitten se ei vaan tarkoittanut mitään.

Täältä jostain oon lukenut, että juuri toi aconin kasettitesti on antanut vääriä (roskis)haamuja. Tiedä häntä sitten.

Testaapa parin päivän kuluttua uudelleen :) Peukut pystyssä teille bd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis näitkin jo jonkinlaisen viivan testiajan sisällä. Voi siis sittenkin tarkoittaa jotain...! Jännäksi menee :)

Vierailija
4/5 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei enskakamu :)

Mulla ainakin aconin roskishaamu oli plussa. Toivotaan että sinullakin. Siinä tosiaan oli sellanen hentonen viiva kun alkoin Jania odottamaan. Ei sillain kunnolla erottanu mutta näky silti (vaikea selittää) Siitä pari päivää niin oli jo ihan lukukelponen tulos testissä :)

t: Ull-Maij ja Jani 13kk

Vierailija
5/5 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentoineille - en näköjään pysynyt enskoilta salassa ;)

Se roskishaamu oli kyllä aivan selkeä haalea viiva, ei tarvinnut mitenkään tirkistellä. Mulla alkoi kuitenkin tänään tulla ihan vähän tuhruvuotoa, ja on menossa kp26. Täti usein varoittaa tulostaan tuollaisella, joten alan jo uskoa että huomenna hanat aukeaa.

Mutta täytyy sanoa, että tässä kierrossa on ollut ihan erilaisia oireita kuin yleensä! No, ensi kierto onkin vasta oikea yrityskierto, tämä oli vaan testailua pieleen menneiden varmojen päivien johdosta.