Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain henkisen selkäsaunan läheiseltä

Vierailija
19.11.2019 |

Vaikka en ole mitään tehnyt että olisin ansainnut sen.
Olimme menossa yhteen paikkaan ja jo autossa huomasin että kohta hän räjähtää. Ei tapansa mukaan puhunut mitään katse oli tiukasti tiessä. Tunnelma oli todella jäätävä ihan ihokarvat nousi pystyyn.

En tarkkaan muista missä kohtaa höykytys alkoi mutta hän sanoi että mä olen inhottava lääkeriippuvainen kädetön tumpelo. Ja vammaiseksikin vielä kehui.
Nöyryytti mua vielä kaupassa ja mulla tuli paniikkikohtaus sekin kuulemma vaan esitystä että tarvitsen terapeuttia.
En sietänyt oloani yhtään silloin ja tuntui et pyörryn siihen paikkaan.

Tiedoksi vielä niille jotka koette oikeudeksenne alistaa toista näin menkää itseenne ensin. Ei ole reilua alkaa syyttämään jostain mitä ei ole tehnyt ja haukkumaan vammaiseksi. Tuntu etten pääse karkuun häntä kun komensi vielä takasin autoon ja en saa mennä bussilla pois. Olisin tosin lähtenyt sairaalaan kun tuli paniikkikohtaus mutta ei päästänyt. Älkää kiusatko ketään näin ihan oikeesti. Ja tää ei oo trolli

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Vierailija
2/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#JSSASAPAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa. Mikään pakko ei ole vaikka siltä saattaisi tuntua.

Vierailija
4/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pikkasen yliherkkä, vai kuinka?

Ei niitä toisten mielipiteitä ja moittimisia kannata ottaa niin tosissaan.

Parasti ottaa vastaan huumorilla, ja antaa samalla mitalla takaisin.

Arvostele sinäkin toista ja moiti niin paljon kuin mielesi tekee. Sillä siitä parhaiten selviää, saa toinenkin huonon mielen ja vähän miettimistä.

Kaikkea ei kannata kestää, pitää sanoa jyrkästi takaisin ja puolustaa itseään.

Saattaa vastapuolellakin mennä suu tukkoon vähäksi aikaa, kun saa nieleskellä loukkaukisa takaisin,

Vierailija
5/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen jätettäisiin silloin kun hän rähjää syyttä, Suomessa ei olisi yhtään parisuhdetta.

No olihan tuo kyllä melko törkeää.

Vierailija
6/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, jos toisella on yksinvalta tiettyihin yhteisiin asioihin, niin silloin se on raastavaa.

Vierailija
7/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät jotain kertomatta. Minne olitte menossa? Miksi menit juuri tämän ihmisen kyydillä? Mitä sanoit hänelle ennen tuota räjähtämistä?

Vierailija
8/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti onko sinulla ihan oikeasti hyvä olla hänen kanssaan.

Vierailija
9/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tut mitään paniikkikohtausta sait. Olit vaan darrassa/liian herkkä. Kasva aikuiseksi urpo. 

Vierailija
10/10 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa paniikkikohtauksessa ei lähdetä sairaalaan. Vaikutat vähän yksinkertaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi