Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä taksien varassa nykyään oleminen on hirveää

Vierailija
19.11.2019 |

Tänäänkin tärkeä meno ja vielä ei tiedä, tuleeko taksi varmaksi. Ehkä menier ei niin haittaa ajamista enää ensi vuonna.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli auto huollossa 2 viikkoa ja voin sanoa että se oli helvettiä. Ei voi esim. kaupasta tuoda mitään isompia ostoksia ja olet koko ajan bussien ja taksien armoilla.

Kaikkea paskaa olen elämässä joutunut sietämään aina keskenmenosta työpaikan YT-neuvotteluihin, mutta tuo autottomuus oli vilpittömästi top 3 kamalimmissa kokemuksissa. Katosi vapauden tunne aivan kokonaan kun oli kahlittu muiden laatimiin aikatauluihin ja oikkuihin.

Vierailija
2/3 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli auto huollossa 2 viikkoa ja voin sanoa että se oli helvettiä. Ei voi esim. kaupasta tuoda mitään isompia ostoksia ja olet koko ajan bussien ja taksien armoilla.

Kaikkea paskaa olen elämässä joutunut sietämään aina keskenmenosta työpaikan YT-neuvotteluihin, mutta tuo autottomuus oli vilpittömästi top 3 kamalimmissa kokemuksissa. Katosi vapauden tunne aivan kokonaan kun oli kahlittu muiden laatimiin aikatauluihin ja oikkuihin.

Kyllä ja mä olen ollut muiden varassa nyt 14v. Silloin se vielä meni kun taksit kulki mutta nykyään uudistuksen jälkeen kaikki on niin epävarmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vissiin vihreä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi