Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELISA sähköposti menee 2020 alusta maksulliseksi - Ilmeisesti ELISA haluaa eroon asiakkaistaan

Vierailija
18.11.2019 |

Käsittämätön markkinointimoka ELISA:lta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa sähköposti on kyllä ollut maksullinen tähänkin saakka, muistaakseni 1 euro kuukaudessa.

Kannattaisiko se uutinen lukea tarkemmin?

Vierailija
2/11 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, johan maksan niille nettiliittymästä, ja puhelin. Molempiin taitaa kuulua s-posti. Eli ei se ilmainen ole tähänkään asti ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin kyse on Suomi24 sähköpostista, se ainakin jää pois käytöstä vuoden vaihteessa.

Vierailija
4/11 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ylipäätään maksaa sähköpostista.

Vierailija
5/11 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin Elisan chatissa tästä ja siellä todettiin, että ei tule lisämaksua, koska on laajakaista liittymä. Vastasin siihen, että en usko, ennenkuin näen (tai tässä tapauksessa en näe)

Olin vielä asiakaspalvelijan kanssa yhteydessä puhelimitse ja tämä totesi samaa, että lisälaskua ei ole tulossa ja homma kunnossa.

Noh oliko sitten yllätys, että viimeisimmässä laskussa oli lisätty 3n euron sarake "Internet Palvelupaketti". Kävin tarkistamassa Elisan sivuilta ja kas, minulle oli lisätty tuollainen palvelu. kk hinta 2.90€.

Sitten vaan chattiin kysymään, että mitvit?? Voi sitä pahoittelun määrää, että tällainen virhe oli päässyt jotenkin lipsahtamaan .

Vierailija
6/11 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallinen maksa vaan ylimääräinen sähköposti.

Vierailija
7/11 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi joltain palveluntarjoajalta pelkkä sähköposti, niin miksi sen tulisi olla maksuton? Osa tarjoajista toki kattaa kustannuksen mainoksilla, mutta viime kädessä joku sen maksaa tavalla tai toisella.

Vierailija
8/11 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail ja monet muut eivät maksa mitään, miksi ette käytä niitä?

Vierailija
9/11 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut jippii.fi sähköposti käytössä jostain vuodesta -99 saakka. Ylläpitäjä vaihtui saunalahdelle, lopulta elisalle, mitään muuta tekemistä minulla ei ole elisan kanssa. Tuleeko nyt siis jotain lisälaskua vai suljetaanko sähköpostit?

En ole enää yhtään kärryillä.

Vierailija
10/11 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jotain 15 vuotta sellainen kuin wippies.fi. On mulla muitakin gmail ja työsähköposti jne. 

Mutta ärsyynnyin kun tuli tämä tieto.  On siis ihan tämä wippies käytössä vapaa-ajan menoissa ja siellä on n. 7000 viestiä. 

Yritin siirtää niitä gmailiin, mutta ei onnistunut. Onko vinkkejä antaa?

Vierailija
11/11 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä muuttuu ja mikä säilyy entisellään?

Sähköpostiosoitteesi on sama kuin ennenkin.

Sähköpostilaatikossasi olevat sähköpostit ja tiedostot säilyvät ennallaan.

Sähköpostilaatikon koko, ulkoasu ja rakenne säilyvät ennallaan

Pienempien postilaatikoiden koko kasvaa 200 Mt kokoiseksi

Kuukausimaksu on muutoksen jälkeen 2,90 €/kk.

Muutos ei edellytä sinulta mitään toimenpiteitä."

Niin mutta entäs kun ei ole elisalle mitään asiakassuhdetta eikä sinne ole ikinä mennyt mitään maksuja, mutta vanha jippii-sähköposti on elisan ylläpitämä nykyään? Pakkohan tässä jotain toimenpiteitä on tulla eteen vai?