Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exän lihavuus

Vierailija
18.11.2019 |

Sain tänään kuulla, että mieheni exä, jota en ole koskaan tavannut, painaa 100 kiloa. Olen riemuissani, koska olen tuntenut häntä kohtaan ennen alemmuudentunteita. Olen itse normaalipainoinnen. Tuntuu oudolta olla näin onnellinen asiasta. Onko vastaavia tunteita kenelläkään? Älkää pliis haukkoko minua, en kerro näitä ajatuksia ääneen, täällä vain tunnustan. Ehkä nuoruuden syömishäiriöt tekee minulle näitä tunteita. Olen siis aivan onnesta soikeana.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikeeta!

Oot parempi ihminen selvästi! Onnea miehellesi!

Vierailija
2/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niinpäin että ärsytti miehen exän lihavuus, kun ajattelin että se varmaan tykkää lihavista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli niinpäin että ärsytti miehen exän lihavuus, kun ajattelin että se varmaan tykkää lihavista.

Sama täällä. Miehen ex oli varmaan 140kg ja en ollut uskoa että niin komea mies olisi joskus seurustellut noin lihavan naisen kanssa.

Vierailija
4/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista!?! Kaikesta sitä ihminen onnensa repiikin.

Vierailija
5/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ystäväni exän kanssa? Kuinka monta kertaa vielä soitat hänelle ja kyselet miksi ystäväni ei voi ottaa lapsia kokonaan itselleen ja antaa miehen "jatkaa elämäänsä"?

Vierailija
6/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti jätti eksän koska yök ällö läski. Pidä huolta omasta kropastasi ettei palkintomies jätä suakin.

Vierailija
7/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diu dau Dalitintti, lumeen hukkus pikkusintti.

Vierailija
8/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mustasukkainen sille exälle ja vertailet itseäsi siihen. Omanarvontunto, itsesi arvostaminen ja hyväksyminen olis nyt sitten kotitehtävälistalla. 

Toine kysymys on sitten, tunnetko turvalliseksi itsesi suhteessa poikakaveriisi? Vertaileekohän, nujertaako hän itsetuntoasi pienillä huomautuksilla tai katseilla? Tunnetko itsesi arvostetuksi ja ihailluksi suhteessa? 

Vierailija
9/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehellesi kelpaa vaikka rumakin, kunhan vaan kuhan saa säännöllisesti pesää :)

Mitä se kertoo sinusta.......

Vierailija
10/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keneltä sinä asian kuulit ? Mieheltäsi ? Se kertookin kaiken ....

Vierailija
11/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap voisi vetää alahuuleni pään yli ja nielaista. Noin typerää ihmistä ei maailma kaipaa.

Vierailija
12/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ap voisi vetää alahuuleni pään yli ja nielaista. Noin typerää ihmistä ei maailma kaipaa.

Siis alahuulensa... damn you autocorrect

Vierailija
13/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin samanlainen kuin ap 21-24-vuotiaana. Miehen ex oli pieni ja pyöreä, itse olen 170 cm pitkä ja silloin oli hyvä vartalo. Toisaalta kriiseilin sitä, pitäisikö minunkin olla lyhyt, vaikka tykkäsin ja tykkään olla tuon pituinen kuin olen. Itsetunnon kanssa on vieläkin tekemistä näin 47-vuotiaana, kiitos lapsuuden ja nuoruuden sekä varsinkin isäni.

Vierailija
14/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina mukavaa huomata, että joku on onnellinen. Ja vielä noin mitättömästä asiasta.

Vierailija
15/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehellesi kelpaa vaikka rumakin, kunhan vaan kuhan saa säännöllisesti pesää :)

Mitä se kertoo sinusta.......

Ei kaikki lihavat ole rumia.

Vierailija
16/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin sinuna olisin hieman huolissani;

miehellesi naisen persoona ja sisäinen kauneus on ehkä ulkoista tärkeämpää.

Vahingonilo ei ainakaan ole kaunista.

Vierailija
17/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta aloitteestani tekemieni narsistitestien mukaan olen 3/9 narsisti. Ja minä olen riemuissani sellaisestakin kuin, että olen eksäni nyksää kauniimpi ja kivempi/eksän nyksä on hänelle pelkkä laastari. Tiedän, että olen sairas ja tiedän, että minun riemullani ei ole merkitystä, tunnustan nyt kuitenkin. Tiedän myös, että on ylimielistä iloita siitä kun saa itsensä vaikuttamaan muita paremmalta koska se ei edes todista, että todellisuudessa juuri olekaan. Saan tästä kuitenkin hirvittävät egoboostit mielessäni. Kaikki tämä johtuu varmaan lievästä persoonallisuushäiriöstä, mutta eikös se ole inhimillistä. Lisäksi olin älyttömän onnellinen eksäni soitteli perääni vaikkei niin epärehellisen ihmisen kaipuusta ehkä ole syytäkään olla onnellinen. Mutta olen silti, en osaa olla olematta. Ja todellakin iloitsen pinnallisista asioista ja siitä kun eksän nyksä on minua huonompi kaikessa.

Vierailija
18/18 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin etten olisi näin huono ihminen mutta minkäs teet. Sekä minä että kyseinen exä olemme korkeasti koulutettuja menestyviä ja itsenäisiä naisia ja jo keski-iässä ja meillä on lapsia. Mutta nähtävästi olen sitten pohjimmiltaan kuin mikäkin ilkeä teini.  Se joka sanoi että miehelle kelpaa vaikka rumakin, kunhan saa säännöllisesti pesää, niin se pitää paikkansa ja on minusta tosi hyvä  asenne. Olen itse kyllä objektiivisesti melko hyvän näköinen. Mutta kyllähän kauneus on katoavaista ja on kiva tietää että saan nauttia läheisyydestä vanhanakin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi