Mitä tästä ajatella?Tapahtui eilen vaatekaupassa...
Olin ystäväni kanssa eräässä pääkaupungin vaatekaupassa. Odotin kassan luona ystävää ja siinä n. 5m päässä oli joku kiinalainen tai japanilainen keski-ikäinen mies ilmeisesti vaimonsa kanssa. Miehellä oli kamera kädessä ja nappasi kuvan mitä ilmeisemmin minusta. Mies oli suoraan minuun päin ja piteli kameraa siinä vähän nk. " huomaamattomasti" tuossa edessä ja ainakin kamera ja mies osoitti minun suuntaan ja nappasi kuvan. En tiedä olinko minä kohteena mutta ainakin hän suoraan minuun päin tuntui " tähtäävän" . Myyjä ihmetteli myös, että mikä välähti ja sanoin, että tuo mies otti kuvan, sitten yksi myyjä meni miehelle sanomaan, että täällä ei saa kuvata. Mies ja nainen lähtivät sitten mitään ostamatta pois liikkeestä...Olivat ihan asiallisen näköisiä mutta mulla tuli vähän tyhmä olo, että mitä se mies kuvaa....Olivat varmaan turisteja, mutta kummallista ny naisten vaatekaupassa alkaa räpsimään...
Mitä tuumaisitte tästä tapahtumasta? Mulle tuli jotenki typerä olo vaikka en nyt 100% varma voi olla, että just minua vartavasten kuvasi, satuin vain olemaan siinä suoraan edessä.....
Kommentit (8)
tyypillisen suomalaisnaisen perikuva ja hän halusi matkamuistoksi kuvan:)
ovat hulluja kuvaamaan, olet varmaan suomalaisen prototyyppi. Heidän silmiin olet eksoottinen. Minä kävelin entiseen työpaikkaani hotellin vierestä ja siellä oli aina japseja busseissa lähtemässä retkelle. Taisin joutua useampaankin valokuvaan kesän aikana kun ryhmän läpi jouduin kävelemään.
Noriko Salon näköiseksi, joten ehkä hän kuvitteli näkevänsä jonku " julkkiksen" :)
ap
Vierailija:
Noriko Salon näköiseksi, joten ehkä hän kuvitteli näkevänsä jonku " julkkiksen" :)ap
on julkkis täällä, mutta tuskin Japanissa.
En ole kyllä mielestäni perussuomalaisen näköinen, joku on joskus taas maininnu vähän italialaiseenkin suuntaan jos olis ruskeat silmät...Tuli vaan semmonen tyhmä olo, että miksi kuvata...
ap
Mä oon jo kostanut sun puolesta!
Japanissa käydessäni kuvasin tosi monessa vaatekaupassa sisällä ja ulkona, välillä joku ihminenkin sattui kuviin;-)
Jos ne vaan kuvas miten ankeen näkösiä vaatekauppoja täällä on, kun siellä Japanissa ne on tottunu niihin ihaniin, upeisiin kauppoihinsa??
pyydän heitä ystävällisesti ottamaan yhteyttä manageriini (ai mihin?).