Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä enää normaalia käytöstä mieheltä?

Vierailija
18.11.2019 |

Meillä on pitempään ollut ongelmia, miehen addiktioiden kanssa/vuoksi :(
Hän ei ota mitään kantaa ja vähättelee asioita. Lupaa, mutta ei pidä lupauksiaan.

Vaikka yritän rauhallisesti keskustella ja ehdottaa ratkaisuja jne.. Hän ei osaa (halua?) ottaa huomioon kuin itsensa tarpeet... Lopulta kun suutun, niin sanon, että olisiko viisaampi pitää aikalisä?
Niin hän suuttuu, alkaa käyttäytyä kuin lapsi! "No en tykkääkään enää sinusta - erotaan sitten -ihan sama - minäpä lähden tästä kaverille, ei sun v-ttuilua jaksa kuunnella " jne jne...

Mikä tuota vaivaa?? Sitten kuitenkin palaa luokseni ja hetken ok, ei kuulema tarkoittanut puheillaan mitään...

Miksi ottaa kuitenkin riskin puhumalla noin? Itse en ottaisi, pelkäisin menettäväni suhteen, jos olisin samanlainen...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en halua myöntää, että en merkitse hänelle tärkeintä!

Tunnen olevani ansassa, olen liian kiltti muutenkin ollut.

Mies on taitava puhumaan asiat ympäri, syyttämään minua ja minun käytöstä(!), jolla oikeuttaa oman huonon käytöksen...

Kohta kuitenkin on mukava ja huomioi... Olen aivan sekaisin, enkä enää erota, mikä on totta?

ap

Ihan tyypillistä addiktio ihmisen manipuloivaa käytöstä. Addiktit on aina läheisriippuvaisia joka siis tarkoittaa vain sitä että hän ei välitä sinusta muuta kuin yhtenä päihteenä muiden joukossa, primaaripäihde et ole ja sinut voi korvata toisella samanlaisella. Riittää siis että on nainen ja siltä löytyy pulssi.

Aloittajallekin näyttää riittävän, että on mies ja siltä löytyy pulssi. Kaksi läheisriippuvaista löytänyt toisensa ja näin he elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.

kIITOS! tÄSSÄHÄN OLIKIN HYVÄ NEUVO!

AP

- mitkä ovat motiivisi olla tuollaisen miehen kanssa?

- kärsitkö läheisriippuvaisuudesta?

- haluatko elää tuollaista elämää elämäsi loppuun asti?

Vierailija
22/23 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy, miten puolustautua miehen syytöksiltä.

Siitä tulee mieleen ihminen, joka menee lääkärille kysymään vinkkiä päänsäryn hoitoon. Kun lääkäri kysyy, missä tilanteessa kipua erityisesti esiintyy, potilas selittää että ”joka kerta kun veljeni iskee minua halolla päähän, siihen sattuu”.

Mitä lääkärin kannattaisi siis suositella hoidoksi:

- ”älä enää anna lyödä itseäsi halolla” vai

- ”käytä kypärää”?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa jamassa. Pyysin vielä itse anteeksi kun mies palaili reissuiltaan. Hankin vielä tilanteeseen pari lasta ennenkuin uskoin että addiktio menee aina kaiken edelle. Hanki itsellesi salaa asunto ja muuta pois sillä aikaa kun mies on reissuillaan jos et pysty vastustamaan ihanaa ja katuvaa miestä joka osaa olla ihana ja nykiä oikeista naruista. Oletteko olleet pitkään yhdessä? Onko addiktio ollut alusta asti?