Olen liian älykäs mennäkseni töihin tai hakeakseni sellaista
koska kaikki työpaikat ovat nin vaja-kkitoimintaa ja ihmiset ovat aina keskinkertaisia vaja-kkeja eli työyhteisöjä ei kestä, vaikka työ olisi ns akateeemistakin työtä niin siellä paljastuu se kuinkaa typ--eriä ihmiset oikeasti ovat. Mitään älykästä ja luovaa työtä ei ole ja kun ei jaksa soittaa enää kitaraakaan niin kai se on vaan muutettava Japaniin
Kommentit (9)
Mitä tarjottavaa sinulla on japanilaisille, että heidän kannattaisi ottaa sinut maahansa?
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence
älykkäin ja paras kitaristi maailmanssa eli jason becker menetti kykynsä soitta ALS tautiin jo 20--vuotiaana , vieläkin tekee levyjä silmillään vaikkei voi muuten liikuttaa jäseniäään, mieti pummi sitä!
Olen minäkin, mutta lapsen saatuani kyse ei ole enää vaan minusta ja minun uniikkiudestani, joten käyn töissä elättääkseni perheeni.
Aina yhtä hupaisaa kuultavaa, kun joku pitää itseään "liian älykkäänä" 🤡
Suomalaisilla on tunnetusti korkea ÄO, joten harva käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä hupaisaa kuultavaa, kun joku pitää itseään "liian älykkäänä" 🤡
Järjestään myös "liian älykäs" on suomeksi "pilallepassattu löysä laiska vätys"
näin se on Andy, usein juuri lahjakkaat ja älykkäät ihmiset masentuvat Suomessa ja muuttavat Thaimaahan ja siellä sitten taas kalja maistuu kun ei ole mitään virikkeitä