Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan parempaa seksiä. Miten ottaa asia puheeksi?

Vierailija
18.11.2019 |

Olen kokenut seksistä puhumisen aina vaikeana. Tämä on aiheuttanut ongelmia aikaisemmissa suhteissa. Siksi päätin jo nykyisen suhteen alussa, etten aio enää tyytyä ns. seksiin pelkästään miehen ehdoilla vaan avaan suuni hyvissä ajoin. Ja siihen tämäkin suhde on nyt mennyt.

En saa seksistä oikein mitään irti, joten ei tee mieli enää tehdä edes aloitteita vaikka seksiä kyllä haluankin. Minulle seksi ja rakkaus on ollut aina kaksi erillistä asiaa, joten en osaa lähestyä seksiä minään henkisen yhteyden ja sielujen kohtaamisen hetkenä. Haluan saada orgasmin ja tyydytetyn olon, mikä ei nyt toteudu. Jää vain turhautuminen. Jos joudun seksin päätteeksi kuitenkin hoitelemaan itse itseni, niin en näe syytä miksi en jatkossakin masturboisi ihan omissa oloissani.

Mielestäni seksi kuitenkin kuuluu hyvään parisuhteeseen, joten tälle linjalle en halua lähtä. Tällä hetkellä seksi on hyvin yksipuolista; kullinimemistä, ja sitten yhdyntää. Minä en itse laukea kuin oikeastaan suuseksistä, mitä en saa juuri koskaan. Syytä en tiedä kun en ole kysynyt, vielä.

Miten voisin lähestyä asiaa niin, että mies ymmärtäisi kantani ilman että loukkaantuu? Aiempien kokemuksien mukaan miehille tämä on aika herkkä aihe, ja tuntuu että ottavat herkästi kolauksen egoonsa, mikä voi olla osasyy siihen miksi puhuminen on jäänyt aiemmin niin vähälle. Minulla on kuitenkin melko paljon haluja, ja olisi kiva saada seksistä kaikki mahdollinen irti. Meillä on kuitenkin peruspalikat kunnossa, kaipaisin vain mieheltä enemmän panostusta eli juurikin suuseksiä tai edes käsihommia, jos se nuoleminen on jotenkin vastenmielistä. Tarvittaessa seksileluja.

Yleinen ajatusmaailma tuntuu olevan, että se naisen laukeaminen vaatii enemmän vaivaa, niin turha edes yrittää. En haluaisi enää tyytyä tälläiseen. En kaipaa mitään ihmeellistä, edes silloin tällöin tapahtuva orgasmi toisen toimesta riittäisi pitämään minut tyytyväisenä. Haluaisin seksin olevan odotettava ja hyvä asia elämässä, eikä mikään pakollinen paha jolta se tällä hetkellä tuntuu.

Miten siis avata keskusteluyhteys jotta asiaan tulisi muutos?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka, että haluat uudistaa teidän seksielämää tai ylipäänsä keskustella aiheesta (hyvässä hengessä). Mutta mieti etukäteen mitä haluat ottaa esille (ei liian montaa asiaa samaan aikaan) ja pohdi mitkä on ne konkreettiset asiat mitä toivot miehen tekevän tai muuten mitä haluat hänen tekevän. Syyksi sille, ettet ottanut asiaa aikaisemmin esille, voit sanoa sen, että alun huumassa ja jännityksessä oli jo tarpeeksi, mutta nyt haluat siirtyä seuraavalle tasolle tai sitten että nyt vasta tiedät mitä haluat. Ja tietty myös että onko miehellä jotain mitä ei ole sanonut.

Vierailija
22/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen vaimoni todella tykkäsi saada suukseksiä ja minä tykkäsin sitä antaa. 10 vuoden ajan päivittäin ja joka kerta loppuun asti. Siitä tuli ihan rutiinia ja aina ennen yhdyntää sai suuseksiä ja orgasmin. Monesti tuli ihan suoraan pyytämään että voitko nuolla ja minä olin heti valmis kuin partiopoika. Toinen vaimo olikin sitten ihan erilainen. Hän ei nimittäin tykännyt ollenkaan saada suuseksiä, enkä päässyt nuolemaan seuraavaan 10 vuotteen.

Enemmän pidän itse olla saavana osapuolena suuseksissä, mutta kyllä myös antavana. Ehkäpä miehesi ei pidä suuseksin antamisesta. Tällaisiakin miehiä kuulemma on. Ensimmäisen vaimon kanssa kerran kokeiltiin että montako kertaa hän pystyy saamaan peräkkäin ja lukema oli 12. Noiden tuntien jälkeen oli kyllä kieli kipeänä monta päivää.

Nyt kun olen jo eronnyt tästä toisestakin vaimosta niin seksielämää ei ole enää ollenkaan. Yhden yön jutut ei kiinnosta, enkä ole varma haluanko enää edes yrittää kolmatta kertaa vakavaa suhdetta jos sekin päättyy pettymykseen. Seksisuhde olisi täydellinen tähän elämäntilanteeseen, mutta ei kyllä ole mitään ajatustakaan että miten sellaisen edes löytäisi. Keskityn vain töihin ja kaiholla muistelen niitä naisia jotka nauttivat suuseksin saamisesta, sillä minä osasin sitä todellakin antaa.

Kuulostaa kivalta kyllä, mutta itse ihmettelen näitä sarjaorkuttajia. Itselläni on paikat liian herkät, jotta antaisin orgasmin jälkeen uudestaan koskea. Ei tunnu enää kivalta. Mutta kai me ollaan erilaisia kaikki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei osaa/tiedä... Aikaisemmat naiset kenties feikanneet orgasmeja tai tyytyneet jäämään ilman valittamatta.

Jokainen nainen on erilainen. Miehillä hankala osa arvailla naisen mieltymyksiä, jos eivät itse niitä kerro.

Oletan miesten haluavan naisen nauttivan sängyssä. Oma mies äärimmäisen tyytyväinen kun melkein huudan orgasmissa :D. Mies myös tykkää, kun pyytää koskettelemaan. Toki itse pitää opetella saamaan orgasmin yhdynnässä, tavalla tai toisella.

Ensin epäilet, että edelliset on jääneet ilman, mutta sitten selität, että kaikki naiset on erilaisia. Onhan ne edelliset saattaneet ulvoa kiimoissaan? Nyt kun mies on todennäköisesti käyttänyt samaa tekniikkaa, joka toimi aiempien kanssa ja piti heidät tyytyväisinä ei mies sitten yhtäkkiä osaakaan mitään.

Vierailija
24/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetta ja vielä kerran puhetta. Mutta ehdottomasti positiivisen kautta. Se mitä pitää välttää on se, että miehelle tulisi kuva että olet ollut jo kauan tyytymätön. Ja että mies on ollut tyhmä ja osaamaton kun ei ole tajunnut antaa sinulle sitä mitä tarvitset. Sellaisesta tulee siis miehellä vain häpeän tunne ja torjuntareaktio uudelle.

Eli asia esille sitä kautta että nyt voisitte vielä lisätä entisen "päälle" niitä juttuja joita kaipaat ja siitten sinusta tuntuisi entistäkin paremmalta.

Vierailija
25/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei puhuta seksistä tai mieltymyksistä. En osaa selittää miksi. Ainakin itselle kynnys puhumiseen on todella korkea.

Yksi tapa on ottaa vähän alkoholia ennen seksiä. Silloin on helpompi olla rohkeampi. Itse haluaisin että nainen tulisi ja istuisi kasvoille ja tyydyttäisi itseään suutani vasten. En ole sitä ääneen saanu sanottua mutta jokin aika sitten kun nainen antoi suuseksiä sohvalla, niin kun hän oli istumassa ratsastamaan, nostinkin häntä niin paljon ylöspäin että pääsin hänen alle nuolemaan. Hän kyllä piti siitä paljon, mutta en usko että hän itse tulisi oma alotteisesti naaman päälle istumaan.

Sinä voisit kokeilla suihinoton jälkeen samaa: lähdet nousemaan siitä kohti miehen kasvoja ja katsot miten reagoi. Jos ei pidä niin hän kyllä ohjaa pois. Jos ei vastustele, niin varovaisesti vaan laskemaan pillua kohti suuta. Kyllä se mies siitä vinkin ymmärtää.

Tai sitten vaan kysyy suihinoton jälkeen: haluisitko nuolla mua? Jos vastaa: en. Niin sitten se on sit siinä. Joko pärjäät loppuelämän ilman suuseksiä tai vaihdat miehen.

Itse olin päässyt exän kanssa peppupanojen makuun sillä hän rakasti sitä. Hän myös osasi stimuloida minunkin peppua seksin aikana. Nykyiselle kaikki peppuhommat on ehdoton el joten olen sen vaan hyväksynyt ja ilman mennään.

Vierailija
26/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa korvaan esileikin aikana 'haluan, että nuolet mua'.

Ja sitten sen aikana 'jatka!', 'lisää!', 'vielä vähän'

Vierailija
27/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten useimpia asioita kannattaa lähestyä parannusehdotuksilla. 

"Nuolisitko mua?" 

Jos kehtaa vastata että miks ihmees, niin siinähän teillä onkin jo keskustelu käynnistynyt. 

Vierailija
28/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa korvaan esileikin aikana 'haluan, että nuolet mua'.

Ja sitten sen aikana 'jatka!', 'lisää!', 'vielä vähän'

Niin minkä aikana?

Vierailija
29/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja tuli, rohkeasti keskustelemaan. Jos ei nuole pillua, niin miksi ottaaa suihinkaan?

Vierailija
30/30 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä tuntuu olevan jo valmiiksi sellainen käsitys ettei naiset seksistä niin nauti, joten he ottavat siinä vain oman nautintonsa. Kerro ihan ensimmäisenä sille, että pidät seksistä paljon.. luultavasti hän vaan innostuu ja sitten voittekin alkaa keskustella mistä pidätte.