Naiset, mitä tavaraa toivotte joululahjaksi?
Nyt en tarkoita aineettomia lahjoja vaan tavaralahjoja.
Mikä olisi mieluinen joululahja sinulle nainen?
Minä toivon esim. upeita alusvaatteita, hajuvettä, iPad pro, kävelysauvat, dekkari ja shamppanjapullo.
Kommentit (16)
Toivoin hopeisia kynttilänjalkoja, jotka näin antiikkiliikkeessä.
En toivo mitään, saisin itse ostaa omat lahjani. Kulta- ja hopeakorut ovat kuitenkin aina mieluisia lahjoja, samoin erilaiset keittiövälineet.
applewatchiin uuden metallisen rannekkeen ja verenpainemittarin.
En todellakaan yhtään mitään! Jos joku tulee joulunviettoon ja ehdottomasti ei kestä tulla tyhjin käsin, niin jonkun kukan voi tuoda - vaikka en niistäkään kyllä välitä :D. Tai yhteiseen pöytään sitten jotain syötävää. Kaiken mitä päälleni puen tai kotiini sijoitan haluan ostaa itse, siihen en tarvitse enkä halua kenenkään toisen tuomina mitään.
En tarvitse mitään tavaraa. Parasta on koko perheen yhdessäolo.
Alusvaatesetti punainen kokoa S 👍
En mitään. Minulle on tärkeää itse päättää millaisia tavaroita omistan. Jos esim. Tarvitsisin kahvinkeittimen, ei riittäisi että saisin jonkun vaan haluan että keitin vastaa ominaisuuksiltaan juuri minun tarpeitani.
Eli mieluiten sitten jotain syötävää/juotavaa, kuten pähkinöitä, glögipullo tms.
lklk kirjoitti:
Painopeiton.
Just ostin itselleni painopeiton joululahjaksi. Osta/toivo suositusten mukaan itsellesi sopivan painoinen. Minä ostin 5 kg peiton ja no...onhan se tavispeittoa painavampi mutta muutaman kilon painavampi olis parempi. Tulee nukuttua kyllä sikeästi, jestas: 8-10h menee ettei herää eikä pyöri yhtään. Hyvin sijoitettu 70€. Ehkä joskus olen taas rahoissani ja raskin ostaa painavamman, tosin sitä en pysty koneessa pesemään ja tuuletuskin on raskasta.
En mitään. Minulla on kaikkea mitä tarvitsen ja jos jotain huomaan puuttuvan, ostan ja valitsen itse itselleni mieleisen.
En toivo yhtäkään tavaraa, ainoastaan rahaa. Ärsyttää kun saa aina turhaa roinaa ja sitten myyn/annan niitä eteenpäin/heitän roskiin täysin käyttämättömänä. Eli ei siis kiitos enää YHTÄKÄÄN tavaraa minulle lahjaksi. Rahaa taas tarvii aina.