Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, vaikkei harrastanut seksiä tai käynyt hedelmöityshoidoissa?

Vierailija
17.11.2019 |

Miten muuten se on mahdollista? Testi nimittäin näyttää plussaa? Voiko alkavat vaihdevuodet tehdä tätä? Vai rikkinäinen testi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oikeasti on niin että seksiä ei ole harrastettu niin syynä Voi olla myös munasarjasyöpä. Tämä olisi kuitenkin niin ikävä syy että mielummin toivoisin yllätysraskautta noin muuten.

Vierailija
2/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Mulle kävi samoin. Miehen kanssa ei ollut seksiä aikoihin tietääkseni. Eikä varmasti kenenkään muunkaan kanssa. Silti olin raskaana. Edelleenkin kummastelen tätä. Tein abortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin

Mulle kävi samoin. Miehen kanssa ei ollut seksiä aikoihin tietääkseni. Eikä varmasti kenenkään muunkaan kanssa. Silti olin raskaana. Edelleenkin kummastelen tätä. Tein abortin.

Siis sulla löytyi raskausmateriaalia sieltä kuitenkin? Olitko esim sammunut tms aiemmin? Olisko joku voinut käyttää hyväksi?

Ap

Vierailija
4/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävämpi vaihtoehto on raiskaus. Oletko ollut sammuneena lähiaikoina? Muisti mennyt ulkona vietetyn illan aikana/jälkeen?

Vierailija
5/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet eivät aiheuta väärää plussaa. Ei myöskään rikkinäinen testi (se voisi sen sijaan näyttää kyllä väärää negaa mutta ei plussaa).

Syöpä on ainoita syitä joka voi antaa väärän positiivisen.

Vierailija
6/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin

Oikeasti? Mitä jos se oli Jeesus ja nyt saadaan taas odotella pari tuhatta vuotta.

Vierailija
7/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä tai hyväksikäyttö sammuneena jos ei oikeasti ole seksiä harrastettu tahdonalaisesti.

Vierailija
8/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin

😂😂😂 oikeastiko sait miehesi uskomaan tämän? Aika tietämätön kyllä on.

Käytä kondomia seuraavalla kerralla kun olette ”tyttöjen kanssa” reissussa.

Vierailija
9/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmateriaalia löytyi kohdusta. Miehelle en joutunut mistään valehtelemaan koska olin kyllä itse 100% varma etten ollut koskenut kehenkään muuhun. Yksi bileilta, mutta normaalisti kotiin nukkumaan eikä mitään säätöä baarissakaan. Muisti ei myöskään mene koskaan. Ehkä se sitten oli Jeesuksen uusi tuleminen. Mies olisi halunnut lapsen pitää, itse olin niin järkyttynyt raskaudesta että abortti oli ainut vaihtoehto.

-nro 3

Vierailija
10/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai kolmonen abortti oli ainoa ratkaisu. Olisi mies varmaan ihmetellyt jos olisi hieman tummempi lapsi mahdollisesti syntynyt...

Vierailija
11/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausmateriaalia löytyi kohdusta. Miehelle en joutunut mistään valehtelemaan koska olin kyllä itse 100% varma etten ollut koskenut kehenkään muuhun. Yksi bileilta, mutta normaalisti kotiin nukkumaan eikä mitään säätöä baarissakaan. Muisti ei myöskään mene koskaan. Ehkä se sitten oli Jeesuksen uusi tuleminen. Mies olisi halunnut lapsen pitää, itse olin niin järkyttynyt raskaudesta että abortti oli ainut vaihtoehto.

-nro 3

Kerroitko lääkäreille että raskautesi alkoi ilman minkäänlaista kosketusta siittiöihin? Mitä he sanoivat? Ymmärrätkö itse tuon olevan mahdotonta ja miten selit itsellesi mahdottoman tapahtuneen?

Vierailija
12/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä. Kai muistat sen urbaanilegendan, missä mies oli pissannut tikkuun läpällä ja oli saanut plussan. Eturauhassyöpähän sieltä paljastui. Eli kannattaa mennä tutkimuksiin.

Vierailija
13/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevassa humalassa kaikki on mahdollista... Ei muuta kuin kantapaikkaan etsimään mahdollista isää....

Vierailija
14/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On historiassa useitakin tapauksia missä nainen raskautunut esim gambian tai turkin loman aikana, kun käynyt paikallisessa saunassa tai kylpylässä vain. tai vaikkei olisi edes käynyt nuissa.

Vierailija
15/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on pannut sinua kun nukuit. Ihan vaan vähän tuikkasi takaapäin. Siksi ei olisi halunnut aborttia kun tiesi olevansa isä. Tämä tiedoksi sille joka teki abortin.

Vierailija
16/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi ei tule ilman siittiöitä pyhästä hengestä. Uniseksiä eli mies raiskaa kun akka nukkuu. Ja se on raiskaus jos parisuhteessa ei ole sovittu että on ok panna nukkuvaa.

Vierailija
17/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on pannut sinua kun nukuit. Ihan vaan vähän tuikkasi takaapäin. Siksi ei olisi halunnut aborttia kun tiesi olevansa isä. Tämä tiedoksi sille joka teki abortin.

Hyyyyyyyyyyyyyyhhhhhh...tämä on muuten se luultavin vaihtoehto. Kukaan mies ei tuosta vaan olisi ok sille että vaimo on yhtäkkiä raskaana vaikka seksiä ei ole yhdessä harrastettu. Aivan mahdoton ajatus. Ja sitten haluaisi vielä pitää lapsen. 

Tämän tapauksen mies tietää satavarmasti olevansa lapsen isä eli on luultavasti joko (lievemmässä tapauksessa) pannut kännipäistä vaimoa kun vaimo on nukahtanut eikä ole siihen herännyt tai (pahemmassa tapauksessa) tavalla tai toisella huumannut vaimonsa ja pannut sitten. :( Kyllähän näitä maailmalta kuulee jossa nainen havaitsee että miehensä on käyttänyt häntä hyväksi vuositolkulla ja ottanut hyväksikäytöstä kuvamateriaalia jota on sitten jakanut netissä. Hyi. 

Vierailija
18/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus saattaa myös pysyä piilossa pitkään. Oletkin ehkä jo kuudennella kuulla ja harrastanut seksiä puoli vuotta sitten.

Vierailija
19/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päädyit tekemään raskaustestin, vaikka tiesit ettet ole harrastanut seksiä?

Vierailija
20/22 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei muka herää, jos edes vähän tuikataan takaapäin? Sormilla räpelöimiseen ei välttämättä heräisi, mutta siitä tuskin voi tulla raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi