Karsea morkkis ja ahdistus töihin menosta huomenna pikkujoulujen jälkeen
Nuoleskelin esimiehen kanssa ja päädyin toisentyökaverin kanssa sänkyyn. Molemmat perheellisia varattuja miehiä.. :(
N23
Kommentit (17)
Oikein! Tuota varten ne pikkujoulut ovat.
Teet niin kuin kaikki muutkin pikkujouluissa sekoilleet, eli olet kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Joo tuollaisen fiiliksen jälkeen päätin etten juo enää ikinä työpaikan pippaloissa, enkä ole juonut.
No sähän opit nopeasti. Mä tein saman kolmena vuonna.
Hei. Sulla on sen tuhat kohtalotoveria huomenna ja seuraavalla viikolla toiset lisää.
Niillä on vielä isompi morkkis. Tekevälle sattuu. Monelle sattuu. Muut ei tiedä vaikka susta tuntuu että ”kaikki tuijottaa”
Oikeesti nyt tulta päin vaan. Jos ne perheellisiä ni enempi ne kuolee siellä henkisesti huomenna.
Mä muistankin sut sieltä pikkujouluista. Kivaa oli. Sulla oli hyvä pimssu. Ei käytetty edes kortsua. Eihän sulla ollu mitään tauteja vaan? Kai oot ottanut ehkäisytabletteja.
työkaverisi kirjoitti:
Mä muistankin sut sieltä pikkujouluista. Kivaa oli. Sulla oli hyvä pimssu. Ei käytetty edes kortsua. Eihän sulla ollu mitään tauteja vaan? Kai oot ottanut ehkäisytabletteja.
Heko heko😒
Heh heh. Me kun porukalla yhdessä paheksuttiin kun pari työkaveria tuli kännissä pikkujouluihin. Sekin oli tarpeeksi paha. Että joku sitten vielä menee paneskelemaan työkaveriaan. Kaikkea sitä tapahtuukin.
Eihän se sun mokasi ole, jos kaksi varattua äijää päättää pyöriä kimpussasi. Hehän siinä mokasivat, et sinä, joten pidä nyt vaan vapaiden(?) naisten oikeuksista kiinni. Saat nauttia elämästäsi ihan miten huvittaa, etkä ole muista aikuisista ihmisistä vastuussa. Älä koe minkäänlaista morkkista. Pää pystyyn nyt ja aloita päivä hymyilemällä merkitsevästi pomollesi. Miehet hyvin helposti leimaavat naisen tuollaisen jälkeen, mutta vain siksi kun he eivät suostu itse myöntämään omia mokiaan. Älä mene siihen miesten leikkiin mukaan, vaan ole vapaa siitä kaikesta. Homma on unohdettu niin nopeasti kuin sinä sen unohdat.
Se mikä tapahtui pikkujouluissa, jää...työpaikalle.
Älä välitä.
Mua ahdistaa vielä nyt vuodenkin jälkeen, kuin eilispäivänä, että en hypännyt sänkyyn työkaverin kanssa pikkujoulujen jälkeen.
Toista luontevaa tilaisuutta ei ehkä enää tule.
Jäytää sisältä
Koita lohduttautua sillä että ei ne miehet ainakaan tuosta huutele kellekkään. Toki esimieheen sekaantuminen on vähän kyseenalaista, mutta ihan yhtä lailla hän on ollut osapuolena tuossa.
Jos asia on useamman tiedossa niin ne kyllä unohtaa kun seuraava juoruilunaihe tulee. Töihin vaan ja jos joku kuittailee niin suhtaudu huumorilla. Innostuvat vaan jos alat nolostumaan ja punastelemaan. Jos olet itse sinkku niin et ole edes tehnyt mitään väärää, ne ukkomiehethän tuossa on käyttäytyneet kyseenalaisesti ja pettäneet kumppaneitaan.
Itsekin vedin melko pöntöt juhlissa ja olin ilmeisesti yrittänyt kähmiä yhtä työkaveria. Onneksi tämä oli herrasmies ja kuittasi asian huumorilla kun pahoittelin asiaa jälkeenpäin. Kuittailua tuli muiltakin, mutta äkkiä nuo tuppaa unohtumaan ihmisiltä. Saavat tuntea itsensä hetkellisesti paremmiksi ihmisiksi, kun on joku muu jonka töppäilyjä ilkkua:) tsemppiä työpäivään.
Pahemmin työkaverisi mokailivat. Vapaa nainen saa kähmiä, flirttailla ja sekstailla vapaasti kaikkien niiden kanssa, jotka laikkiin lähtevät. Varattu taas on sitoutunut parisuhteeseen ja sen sääntöihin, toki pettämisen raja on eri perheissä eri kohdassa. Jotkut ovat jopa sopineet, että yhden illan jutut ovat ok, kunhan niistä ei jälkiseuraamuksia synny (eli juoruja, tauteja, jälkeläisiä).
Toki vähän jakorasian leiman saat, kun kahden miehen kanssa samana iltana touhuilit.
Reippaasti vaan töihin. Muille työkavereille ei tarvitse kuittailla mitään. Näille kahdelle voi kahden kesken sanoa jonkun kuittaavan lauseen. Tyyliin "kiitos viimeisestä, mutta ei oteta tavaksi" eli osoitat, että et syytä heitä mistään, mutta et ole myöskään kiinnostunut jatkosta.
Positiivistahan on että voi ura raketoida, jos esimiehen saa pyöritettyä pikkusormen ympärille.
Olen ollut tilanteessasi useana vuotena, tämänvuotisiin en ole ilmoittautunut. Teeskentelet vain kaikille, nämä kumppanisi mukaan lukien, että mitään ei tapahtunut. Pari ensimmäistä päivää on pahimmat. Kukaan ulkopuolinen ei tule puhumaan sinulle mitään, vaikka olisi nähnyt mitä siellä juhlissa.
Normi hyvät pikkujoulut!
Paskat juhlat on olleet, jos ei pitkin seinänvieruksia hiivi työhuoneeseen maanantaina :)
Mä oon pannu toimitusjohtajan kanssa, yrjönnyt juhlapaikan verhojen taakse. Osastopäällikkö tappeli jonkun kanssa niin että hihat irtosi. On kutsuttu medi heli paikalle, Sammuttu tuulikappiin.
Onhan näitä!
Mun työpaikkojen pikkujouluissa ei ole koskaan tapahtumut mitään mielenkiintoista. Kännisiä ihmisiä kyllä mutta siinä se.