Alkaisitko seurustella 50+ miehen kanssa, jolla on 3v lapsi.
Kommentit (41)
Onko niitä lapdia tehty useiden naisten kanssa ja ovat iältään jotain 20 ja 3 väliltä? Siinä tapauksessa epäröisin.
Viime tingassa haluttu perhe, mutta ei ollutkaan sitä mitä halusi?
Riippuu jaksatko aloittaa lapsiperherumban uudestaan. Lisäksi mies vaikuttaa vähän ailahtelevaiselta ja vastuita pakilevalta, jos on vanhalla iällä tehnyt lapsen ja sitten heti eroamassa.
Jospa onkin ollut yhteisestä sopimuksesta lapseton suhde, sitten naisen mieli viimetipassa muuttunut?
En todellakaan. Omat lapset teini-ikäisiä ja pian lähdössä opiskelemaan. En halua enää elää pikkulasten kanssa. Varsinkaan vieraiden.
Pidän haasteista ihmissuhteissa, niin seurustelisin. Antaisin ainakin mahdollisuuden ja seuraisin onko miehellä suhde ja kasvatus lapseen hallinnassa. Kuin myös, että saan yhtä lailla ottaa kantaa lapsen hoitamiseen etenkin jos lapsi on isällään useamman päivän. Mihinkään vapaamieliseen lastenkasvatussekoiluun en lähtisi.
En missään tapauksessa seurustelisi yli 50-vuotiaan kanssa enkä sellaisen kanssa, jolla on 3v lapsi. Näiden yhdistäminen samaan ei ainakaan auta :D
Minä aloin 40+ miehen kanssa, jolla oli 2 v lapsi. Omat lapset teinejä. Tein selväksi, että olen lapsiperhearjen jo elänyt, ja toista en ala elämään. Hänen on ihan itse hoidettava ja viihdytettävä lapsensa. Lapsi ei minua haittaa, mutta vastuuta en ota.
Tämä toimii, mutta sille miehelle pitää oikeasti tehdä selväksi, että jos haluaa lastaan nähdä, niin itse on se hoidettava.
En. En alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on lapsi/lapsia, oli sitten minkä ikäinen tahansa. En edes Brad Pittin.
Ei ikimaailmassa. Mieluummin on vaikka HIV kuin alaikäinen lapsi.
En, olin itse 43v kun oma lapseni muutti kotoa pois, en olisi edes sitä ennen enää kiinnostunut miehestä, jolla on vielä pieniä lapsia.
Miksipä en. Jäin itse tahattomasti lapsettomaksi, joten olisi kiva saada lapsi elämään, vaikka sitten miehen kautta
En. Jätin exäni kun rupesi jankuttamaan lasten hankinnasta. Mies oli siis yli 50vee ja vauvakuumeessa. Ei kiitos.
En. En minkään ikäisen, jolla on noin pieni lapsi.
En.
En tosin rupeaisi seurustelemaan myöskään 30b miehen kanssa jolla on 3v lapsi ellei kyseessä olisi leski.