Alkaisitko seurustella 50+ miehen kanssa, jolla on 3v lapsi.
Kommentit (41)
Alkaisin.Saisinhan kymmenen vuotta nuoremman miehen,mitä itse olen ja tyttäreni on 35 ja vanhin lapsenlapsista kohta 18,nuorin muutaman kuukauden.
Pääsisin ihanan pikkutytön äitipuoleksi.
Jos tykkäisin molemmista niin kyllä vaan, olettaen, että lapsi on isällä.
Suurin osa jyrkästi vastaan.
Älkää sitten yh-äidit valittako jos ei miestä löydy.
Vierailija kirjoitti:
3-vuotiaan lapsen yh-äiti on tyypillisesti noin 20 vuotta nuorempi...
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvin iäkäs noin pienen isäksi. Varmasti monille kelpaisi alle 30v 3 vuotiaan isä.
Itse olen yksinhuoltaja ja löysin itseäni reilun 10 vuotta nuoremman velka-miehen. Enkä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää sitten yh-äidit valittako jos ei miestä löydy.Tuo on hyvin iäkäs noin pienen isäksi. Varmasti monille kelpaisi alle 30v 3 vuotiaan isä.
Itse olen yksinhuoltaja ja löysin itseäni reilun 10 vuotta nuoremman velka-miehen. Enkä valita.
😂 Vela-miehen piti olla. Velkaa ei ole kerennyt hankkia.
En. Se on kuitenkin tyttölapsi, jota äitinsä toisaalta manipuloi minua vastaan ja se uppoaisi hyvään maaperään, koska tyttölapset on aina isästään mustasukkaisia, ja toisaalta isänsä palvoisi ja antaisi vaikka kuun taivaalta. Erittäin huono kombinaatio ja kestäisi kauan. Jos lapsi olisi jo yli murrosikäinen, niin sitten voisin yrittää.
Sama aloitus on ollut täällä täysin samassa muodossa jo ainakin kertaalleen.
Kyllä, jos haluaisin seurustella.
Saisi olla vaikka 60+ jos värit toimii.
Eihän sitä lasta itse tarvitse hoitaa, ehkei edes nähdä. Ja kolmevuotiaana muistaakseni ihan hauskoja, puhuakin jo osaavat.
Olen 47v.
Siis mitä nämä kommentit ovat? Eivät kaikki seuraa tätä palstaa koko aikaa!
Ja sitten, joka katsoisi, että onko vanhaa ketjua vastaavasta aiheesta ja nostaisi sen, niin joku pässi kommentoisi, että ”pitikö tämä ketju elvyttää?” Tervepäistä sakkia
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä nämä kommentit ovat? Eivät kaikki seuraa tätä palstaa koko aikaa!
Ja sitten, joka katsoisi, että onko vanhaa ketjua vastaavasta aiheesta ja nostaisi sen, niin joku pässi kommentoisi, että ”pitikö tämä ketju elvyttää?” Tervepäistä sakkia
Siis tämä oli vastaus tähän
”Sama aloitus on ollut täällä täysin samassa muodossa jo ainakin kertaalleen.”
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos haluaisin seurustella.
Saisi olla vaikka 60+ jos värit toimii.
Eihän sitä lasta itse tarvitse hoitaa, ehkei edes nähdä. Ja kolmevuotiaana muistaakseni ihan hauskoja, puhuakin jo osaavat.Olen 47v.
Siis värit = VÄRKIT.
50-v on liian vanha noin pienen isäksi.
Eronnutta en huolisi, tuskin leskeäkään, koska en osaa hoitaa lapsia ja ne on rasittavia.
Äijä olisi vanha käpy kun lapsi on teini.
Ihmisen aikuiseksi saattelu on niin pitkä prosessi, että lapset on syytä tehdä viimeistään 35-38-vuotiaana.
Mieluummin nuorempana.
En alkaisi seurustelemaan noin vanhan miehen kanssa, enkä rupea enää kenenkään lapsen hoivaajaksi.
t. Nainen 50 + ja 5 omaa lasta
Omituisia vastauksia täällä tosiaan, eihän seurustelu yhteenmuuttoa tarkoita.
Itse en koskaan edes muuttaisi miehen kanssa yhteen, mutta seukata voisin.
Olen 47v (teini-ikäisen YH).
Vierailija kirjoitti:
Hyvin löytyi. Kun olin yh, niin seurustelin itseäni vuotta nuoremman yh-isän kanssa. Ja siis molemmat olimme vähän yli kolmekymppisiä ja lapset siinä vaiheessa kouluikäisiä. Olin 43, kun oma lapseni muutti kotoa pois, enkä olisi sen jälkeen edes tapaillut alle teini-ikäisen lapsen yh-isää, vakavammasta suhteesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Omituisia vastauksia täällä tosiaan, eihän seurustelu yhteenmuuttoa tarkoita.
Itse en koskaan edes muuttaisi miehen kanssa yhteen, mutta seukata voisin.
Olen 47v (teini-ikäisen YH).
Minä en edes seurustelisi, koska yhteinen vapaa-aika jäisi vähiin. Sitä verottavat jo muutenkin erilaiset menot ja sitten jos toinen olisi joka toinen viikonloppu + lomilla sidottu lapseen, niin mitä iloa sellaisesta seurustelusta olisi?
Kyllä voisin alkaa seurustelemaan, mikäli tämä mies olisi muuten minun makuuni. Yksi lapsi ei mitenkään haittaisi.
n48v
Juuri näin. Oma muutti juuri kotoa. N40