Uskaltaisitko jäädä suhteeseen tällaisen 43 v miehen kanssa?
Hänen ikä 43 v (itse olen 31 v). Huomaavainen ja hauska. Vakituinen työ, hyvä koulutus, ei mikään renttu.
MUTTA parisuhdehistoria: 5 kihlausta, 2 avioliittoa, 2 lasta kahdelle eri naiselle...Omien sanojensa mukaan on valinnut vahingossa kumppaneiksi 'ihan hulluja' naisia.
Asumuserossa nyt, viimeisin suhde kestänyt 10 v.
Olen rakastunut, mutta varuillani, mietin kannattaako luottaa, että olen se oikea kuten hän sanoo ja vielä kykenee sitoutumaan, vai onko kyseessä joku epävakaa sarjarakastuja...?
Kommentit (30)
Mitä järkeä edes harkita tuollaista jämää.
Sinun iässä ei kannata käyttää aikaa tuollaiseen mieheen jos perhe haaveissa.
Uskaltaa. Tuskin tarvii jäädä pitkäksi aikaa kuitenkaan.
Missä olet tutustunut kyseiseen mieheen, ap?
Komppaan aikaisempia kommentoijia. Aiemmat naiset ovat "hulluja", monta kihlausta ja seurustelu jo asumuseron aikana, pistää kyllä hälytyskellot soimaan.
Ei jatkoon.
Mies on 7 kertaa aiemmin onnistunut valitsemaan "hullun" naisen. Nyt on sitten kuitenkin ensimmäistä kertaa onnistanut ja hän on löytänyt sinussa "ei-hullun" naisen...
Juu, kyllähän teillä on vuosisadan rakkaustarina nyt alkamassa.
Aina silloin tällöin tapaa näitä lapsistaan 'vieraannutettuja', 'hullujen eksien' täydellisiä miehiä (ja vuoden isiä), joilla aina uusi kierrossa ja uusi salarakas katsottuna.
Monella on netissä haku päällä sanaparilla 'kiltti ja kunnollinen' 😆
Juokse ja kovaa ap.
Mulla on tällainen kaveri, pari kertaa naimisissa, lukematon määrä naisia, 3 lasta mistä maksaa elarit, lasten äidit tekee elämästä hel - vetin, työpaikat vaihtuu, aina on joku ku - sipää pomo, tai eivät tiedä mistään mitään, työkaverit mulk - kuja eivät tee mitään tai osaa mitään ym.
Vuokrakämpissä isännöitsijä, vuokranantaja tai joku vit - tuilee, homma ei toimi tai vastaavaa.
Mutta herrassa itsessään ei ole ikinä mitään vikaa.
Yli 10v vanhempi ja 5 kertaa kihloissa. Melkoinen alfa chad joka pyörittää noinkin paljon nuorempaa naista.
Tiedät kyllä itsekin jo vastauksen=jos haluat surua, kärsimystä ja vähättelyä osaksesi, niin jatka. Jos haluat olla onnellinen, luottavainen et jatka. Tuo historia ja hullut akat kertoo kaiken tarpeellisen.