Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko jäädä suhteeseen tällaisen 43 v miehen kanssa?

Vierailija
17.11.2019 |

Hänen ikä 43 v (itse olen 31 v). Huomaavainen ja hauska. Vakituinen työ, hyvä koulutus, ei mikään renttu.
MUTTA parisuhdehistoria: 5 kihlausta, 2 avioliittoa, 2 lasta kahdelle eri naiselle...Omien sanojensa mukaan on valinnut vahingossa kumppaneiksi 'ihan hulluja' naisia.
Asumuserossa nyt, viimeisin suhde kestänyt 10 v.
Olen rakastunut, mutta varuillani, mietin kannattaako luottaa, että olen se oikea kuten hän sanoo ja vielä kykenee sitoutumaan, vai onko kyseessä joku epävakaa sarjarakastuja...?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua ehkä tuo kumppanien määrä ihmetyttäisi niinkään kuin tuo "ihan hulluja" -osio. Yleensä tuota toitottavat miehet ovat itse aika pöljiä.

Vierailija
2/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi avioliittoa vielä ymmärtää mutta siihen päälle 5 kihlausta? Varmaan joku ihan tuuliviiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minua ehkä tuo kumppanien määrä ihmetyttäisi niinkään kuin tuo "ihan hulluja" -osio. Yleensä tuota toitottavat miehet ovat itse aika pöljiä.

sama huomio. Ja yleensä niitä, jotka lennosta vaihtavat seuraavaan ja käsittelevät eronsa haukkumalla eksänsä uudelle kumppanille.

Vierailija
4/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

En tosin ymmärrä ilmausta "jäädä suhteeseen" ikään kuin suhde olisi joku staattinen tila.

Vierailija
5/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. On siinä ollut vauhtia, jos on yksi suhteista kestänyt sentään sen kymmenen vuotta. Itse en ehkä uskaltaisi lähteä tuollaisen vauhtiveikon matkaan.

Vierailija
6/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, ettei tapaa kumpaakaan lapsistaan, syynä huonot välit lasten äiteihin.

Itse olen lapseton ja mies tietää, että haluan joskus perheen

ap

Vierailija
7/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarkoittaa yleensä huomiohakuista. Kyllästyy suhun pian ja alkaa tavoittelemaan muita.

Vierailija
8/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi mäkihyppääjä-Toni?

Vierailija
9/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo vanha, isoisän ikäinen, tuskin jaksaa hoitaa mahdollisia sinulle siittämiään pentuja, kun ei nuorempanakaan jaksanut.

Kuulostaa lisäksi tuuliviiriltä. Lastensa hylkääminen on todellinen punainen lippu äänisignaaleilla. Mitä jos yrittäisit löytää suunnilleen itsesi ikäistä seuraa?

Voisi perhehaaveesi toteutua sillä tavalla?

T: M43 (eri)

Vierailija
10/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

En tosin ymmärrä ilmausta "jäädä suhteeseen" ikään kuin suhde olisi joku staattinen tila.

Ilmauksesta tulee mieleen sinisilmäisen ja kokemattoman naisen kuvitelma parisuhteesta.

Ap kuvaili narsistin ja nehän oikein metsästävät naiveja tyttöjä.

Vierailija
11/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kertonut hänelle, että haaveilet perheestä, mutta välittääkö hän oikeasti siitä? Onko reagoinut siihen mitenkään? Onko vahvistanut, että hänkin haluaa perheen? Jotkut myös käyttävät toisten toiveita manipuloimisen välineinä. 

Vierailija
12/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa naistenmieheltä, joka tulee pyörittämään naisia (sekä omia että vieraita) niin kauan kuin muna mitenkään seisoo. Jos sinulle on miehen pelimiesmäisyys ja karismaattisuus tärkeämpää kuin uskollisuus, niin kannattaa olla parisuhteessa kyseisen miehen kanssa.

M/39

Vierailija
13/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. 

Eksät on hulluja ja lapsiaan ei saa tavata koska "eksät on hulluja". Noin moni kihlaus kertoo karua kieltään siitä, että miehellä on aina kiire saada nainen sitoutettua jotenkin. Nyttenkin on vasta asumuserossa ja jo uutta pukkaa. 

Ukko on 98% narsisti. En todellakaan edes harkitsisi tuollaisen kanssa tutustumista. Mutta mä oonkin jo selvinnyt yhdestä psykopaatista, joten nuo on mun osalta nähty. 

Vierailija
14/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun jäät mut ymmärrä että sustakin tulee ”hullu” sillä sekunnilla kun sulla on oma tahto.

Vierailija
15/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siihen on syynsä miksi jonkun ympärillä on vain "hulluja" ihmisiä.

Vierailija
16/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas minkä helmen oot löytäny...

Vierailija
17/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. 

Eksät on hulluja ja lapsiaan ei saa tavata koska "eksät on hulluja". Noin moni kihlaus kertoo karua kieltään siitä, että miehellä on aina kiire saada nainen sitoutettua jotenkin. Nyttenkin on vasta asumuserossa ja jo uutta pukkaa. 

Ukko on 98% narsisti. En todellakaan edes harkitsisi tuollaisen kanssa tutustumista. Mutta mä oonkin jo selvinnyt yhdestä psykopaatista, joten nuo on mun osalta nähty. 

Tämä.

Vierailija
18/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ne on naisten keskuudessa kaikkein kysytyimpiä.

Vierailija
19/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. 

Sama tuli mieleen. Tiedän juuri tuon kaltaisen tyypin. Suhteet päättyneen kun mustasukkaisuudessaan pätkäisi näitä naisia turpaan. Aina se vaan löytää eron jälkeen uuden naisen itselleen ja pikaisesti kihlaus ja muutto yhteen.

Vierailija
20/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohan ne on naisten keskuudessa kaikkein kysytyimpiä.

No siinä vaiheessa ehkä, kun ne vielä jaksaa esittää hyvin käyttäytyvää ja toisesta ihmisestä kiinostunutta, mutta ei ne kovin kauaa jaksa, siksi niillä onkin kiire kihlautua yms. että voivat sitten aloittaa sen toisen minänsä toteuttamisen ja naisen on vaikeampi lähteä.