Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla refluksitautisia?

Vierailija
17.11.2019 |

Miten pärjäätte? Saatteko lääkkeillä oireet kuriin? Kuinka paljon refluksi häiritsee elämää ja käyttekö säännöllisesti tähystyksissä?

Itse en tunnu saavan oireita hallintaan millään ja elänyt vaikeiden oireiden kanssa jo 8 vuotta. Olisiko jollakin jotain vinkkejä jakaa näiden perinteisten "nosta sängynpäätyä äläkä syö juuri ennen nukkumaan menoa" lisäksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko käynyt siinä manometria tms?

Vierailija
22/25 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks jollain kokemusta leikkauksesta?

Luin joskus Katja Kätkän haastattelun ja hänen tarinansa vaikutti niin karmivalta, etten itse suostunut menemään leikkaukseen. Yritän pärjätä liikunnalla, ruokavaliolla ja välttelemällä stressiä parhaani mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat vaiheet on pahoja. Sitten taas voi mennä jokunen vko etten ajattekekaan asiaa.

Mun isä kärsi tästä 30 vuotta. Loppu kun jäi eläkkeelle. 😬

Vierailija
24/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä mulla on, mutta nukkuessa meinaan välillä tukehtua kun nousee ylös.

Minulla on hammaskiille liuennut hampaista refluksin vuoksi. On todella inhottavaa herätä suu täynnä oksennusta.

Ihmiset eivät myöskään kunnioita sitä, etten voi syödä kaikkea enkä niin paljoa kuin he haluaisivat nimenomaan refluksin vuoksi. Sitäkin ihmetellään kun en voi juoda limua enkä alkoholia.

Vierailija
25/25 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikea refluksi.

En kirjoita siitä tälle sekopalstalle.

Ap, googlaa, niin löydät refluksikkojen vertaistukiryhmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä