Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki miehet joskus olleet tappelussa?

Vierailija
17.11.2019 |

Teen oman aloituksen tästä kysymyksestä, kun tuli mieleen toisessa ketjussa.

Miten suhtautuisitte mieheen, joka ei ole koskaan ollut väkivaltainen naisystävää tai vsimoa kohtaan, mutta on katutapellut muiden miesten kanssa nuorempana, itsepuolustukseksi kuristanut yms? Jostain syystä en pidä sitä samalla lailla pahana asiana.

Toisaalta varmaankaan kaikki miehet eivät joudu sellaisiin tilanteisiin, vai joutuvatko tosi monet? Kiinnostaisi kuulla pohdintoja. Ovatko kaikki miehet tapelleet fyysisesti tai ainakin suurin osa, vai selvä vähemmistö? Laitoin googleen hakusanoiksi "tappelevatko kaikki miehet", sieltäkään ei tullut yhtään vastausta.

Toivoisin vastauksia erityisesti miehiltä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä paikalla miehiä, jotka voisivat kertoa?

Vierailija
2/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä hässäkkää olut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tappelussa. En ole viettänyt aikaa paikoissa, joissa voisi joutua tappeluun kuten öisessä nakkikiskajonossa, taksijonossa, armeijassa, lähiöbaarissa tai massatapahtumissa. Toki tuurilla on myös oma osuutensa

Vierailija
4/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap asiasta gallup.

Vierailija
5/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonkin tuli nuorena lyötyä kilpaa. Nykyään varmaan harvinaisempaa kun elämä on siirtynyt pääosin nuorilla nettiin

mies51v

Vierailija
6/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien tappelussa ollut mutta aikuisena jo tänäpäivänä jos tapahtuu on jotakin pahasti jo pielessä psyykkeessä?

Vierailija
7/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin suurin osa miehistä on tappeluun joutunut, vaikkei itse olisi halunnutkaan.

Vierailija
8/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi erottaa alle 14 vuotiaan tehdyt ja yli 20 vuotiaana tehdyt tappelut . alle 14 vuotiaana noin 100 välillä 14-20 on yksi tappelu ja yli kaksikymppisenä 0

Vierailija
9/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun lopulle saakka oli normaalia, että nuorisoporukat kerääntyivät tappelemaan. Nykyään tuollaista ei enää onneksi tapahdu. Itse en ole koskaan ollut tappelussa. Mies 27-vuotta.

Vierailija
10/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Omaan sen verran sosiaalista älyä, että olen aina tiennyt milloin on syytä pitää pää kiinni ja missä seurassa voi olla huoletta sarkastinen. Kännäilytkin lopetin jo 25 vuotta sitten, joten riski joutua mihinkään välien selvittelyihin on minimaalinen.

Vierailija
11/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään ole. 

On olemassa normaaleja ja tasapainoisia miehiä. 

Vierailija
12/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan 99% ihmisen omasta luonteesta kiinni ja siitä, millaisissa paikoissa liikkuu ja millaisiin kellonaikoihin. Harvoin kukaan kotoa tulee hakemaan nyrkkitappeluun kesken teenjuonnin.

Vierailija
13/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Päälle kävijät aina olleet pitempiä ja usein isompia miehiä.

Vierailija
14/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun lopulle saakka oli normaalia, että nuorisoporukat kerääntyivät tappelemaan. Nykyään tuollaista ei enää onneksi tapahdu. Itse en ole koskaan ollut tappelussa. Mies 27-vuotta.

Tarkoitat varmaan 80-luvun alkua.

Vierailija
15/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtomatta ollut mukana kerran tai pari, baari reissuilla.

Kerran oma aloitteisesti, kun kuulin että hänen poikaystävänsä hakkaa häntä.

Kyseistä mulkkua latasinkin sitten sen verta lujaa että ymmärtää. (Sillä hetkellä ei ymmärtänyt kun oli kantti veks)

Nämä tapahtuneet n. 19-23 ikävuoden kohdilla.

T. M28

Vierailija
16/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan 80-luvun alkua.

Kyllä sitä oli 90 luvun puolellekin. Nykyään tapellaan vain netissä. joka tietenkin on hyvä, että huono asia

mies51v

Vierailija
17/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia jotka eivät ole koskaan tapelleet. Itse olen haluamattani joutunut inttiaikaan iltalomalla kerran ja kerran vedin turpaan silloisen tyttöystävän koulukiusaajaa, ihan vaan kehoituksena lopettaa moinen toiminta.

Vierailija
18/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinut tapella. Aina puhumalla selvitty, vaikka läheltä piti tilanteita ollut muutamia. 

Olen myös tietoisesti välttänyt joutumasta uhkaaviin tilanteisiin. 

M.49

Vierailija
19/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpakäräjillä harva se viikonloppu :/

Vierailija
20/22 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa jouduin tahtomattani muutaman kerran tappeluun. Nyt ikää 27 ja aikuisiällä en ole joutunut tappeluun kertaakaan. Pari kertaa joku känniääliö on tullut haastamaan riitaa, mutta ei mitään sellaista, josta ei olisi voinut vaan kävellä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme