Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Li Anderrson: biokaasukonvertointi kaikkiin autoihin valtion tuella!

Vierailija
17.11.2019 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d6add485-e93e-4e26-87e9-d61d20990…
Tässä tietenkin on taas tulonsiirtoa kun valtio, eli me kaikki, oltaisiin maksumiehinä mutta toisi paljon työtä autonkorjaajille ja halpuuttaisi niiden elämää joilla kaasutankkaukseen on mahdollisuus. Kaasulla on halpa ajella, usein tehdään kuukausihintainen sopimus joka on noin 70 euroa, itsellä menee nyt noin 55 euroa kuussa bensiiniin- ajan Citroen c1- piilofarmarilla. Ajaminen ehkä lisääntyisi, tulisi tehtyä enemmän pitkiä ajoretkiä esim pohjoiseen.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa olisi ainakin raaka-ainetta biokaasuvoimaloihin vaikka kuinka paljon. Andersson on oikeassa.

Vierailija
2/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä idea itseasiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokin on 1500 euron arvoinen joten siitä vaan.

Vierailija
4/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hitto nuo kaasuautot HAISEE! Ei vois enää kaupungilla kulkea, autot voitava jo viimein kieltää kokonaan etenkin isot ja saastuttavat autot kuten rekat.

Vierailija
5/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sekaisin. Mistä pohjattomasta pussista sitä rahaa Lin mielestä ammennetaan?

Vierailija
6/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaasuautokaan pelkällä kaasulla elä. Bensatankki siinä on oltava joka tapauksessa. Oman kaasuauton kantama kaasutankilla on n. 200km. Jatkuvasti saa olla tankilla, verot on yli tuplat bensa-autoon verrattuna. Kaikki valtion taholta tapahtuva pakottaminen (varsinkin tällaisissa asioissa) on aina tuhoon tuomittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari autoa olen muuntanut bioetanoliautoiksi ja saanut niistä muuntotuen. Jos kaasuautoksi voisi muuntaa valtion maksamana niin varmaan muuntaisin harrasteauton jota ei pysty etanolille muuntamaan.

Vierailija
8/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li on niin nätti ♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat bensa-autot voi noin 500 eurolla konvertoida kulkemaan viinalla. Tämä olisi paljon halvempi ja helpompi reitti, eikä tarvitsisi luopua tavaratilasta.

Vierailija
10/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei hitto nuo kaasuautot HAISEE! Ei vois enää kaupungilla kulkea, autot voitava jo viimein kieltää kokonaan etenkin isot ja saastuttavat autot kuten rekat.

Ahvenanmaalla Maarianhaminassa bussit kulkevat kaupungissa kalanperkeillä. Siitä huolimatta kaupungin ilmassa haiskahtaa enemmän ihan perinteinen pakokaasu kuin kala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä ja voisi sopiakin esim naiselle mutta se iso MUTTA nimittäin tehonhäviö, noin 1/3 on tehoa ja "ytyä" korkeaoktaaniseen polttonesteeseen nähden joten ymmärtänette että jos on sillain vähän ehkä tehokkaampikin auto niin ei voi tähän osallistua

Vierailija
12/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li maksaa kaiken omasta pussistaan. Sillä saadaan naapurin Lada konvertoitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa olisi ainakin raaka-ainetta biokaasuvoimaloihin vaikka kuinka paljon. Andersson on oikeassa.

Alapeukuttajalle tiedoksi, että myös alapeukuttaja tuottaa välillä sitä itseään, jota voi käyttää biokaasuvoimalassa raaka-aineena. Sinne kelpaavat kourankakkapussit, kompostijäte, maa- ja metsätalouden jätteet jne. Atriahan tekee oman voimalansa, jonka biokaasun raaka-aine on myyntiin kelpaamattomat tuotteet ja esimerkiksi juuresten kuoret eli kaikki kompostiin menevä osuus.

Vierailija
14/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrarin omistajat kiittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lisäverohelpotuksia jos voi todistaa että on kovat ilmavaivat?

Vierailija
16/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat bensa-autot voi noin 500 eurolla konvertoida kulkemaan viinalla. Tämä olisi paljon halvempi ja helpompi reitti, eikä tarvitsisi luopua tavaratilasta.

Tuossa on vaarana se, että tulisi kuolemantapaustsunami kun osa kansasta joisi autoihin tarkoitetut viinat. Ei toimi siis Suomessa.

Vierailija
17/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li on nyt käsittänyt ihan väärin. Ei ilmastonmuutoksen torjuminen tarkoita sitä, että tavalliselle kansalaiselle annetaan ilmaiseksi (tai edes niin, että se maksetaan vain välillisesti veroina) jotakin, jotta maailma pelastuu. Ilmastonmuutoksen torjumisessa on kyse siitä, että tavallinen kansalainen maksaa joka asiasta helvetisti ylimääräistä kaikille, jotka vain keksivät jonkin verukkeen sille, miksi ylimääräisen maksaminen on ekoteko. Vain sillä lailla maailma pelastuu.

Vierailija
18/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koskee vain persujen mersuja ja Rinteen mukaan maaseutujen toyotoja. Poliittisen kielen alennustila.

Vierailija
19/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee n. 40e bensaa kuussa joten kalliimmaksihan tuo tulisi, enkä nyt tiedä että minne minun pitäisi ajella enemmän.

Vierailija
20/51 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tämänkin ilon me 35-45 -vuotiaat maksamme taas ilolla!!!

...HV.