Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kaikki epätoivoisetkin vinkit hiusten tuuheammaksi saamiseen :(

Vierailija
17.11.2019 |

Olen 28v nainen, jolla on aina ollut ohut tukka, mutta se on entisestään ohentunut ja mielestäni vaikka viim.4 v aikana todella rajustikkin. Tosin aika saattaa kullata muistot.

En halua siis mitään "tupeeraa" hiuksiasi vinkkejä kun en halua kuluttaa näitä yhtään enempää.

Pitääkö ohuet ja sileät hiukset vain hyväksyä vai onko MITÄÄN mikä auttaisi. Pidän usein lettejä että saan kiharat ja näyttää paksummalta, mutta eihän ne ole sen paksummat kun näyttää vaan.

Kyseessä ei siis ole mitkään "ohuet" hiukset vaan ihan oikeasti todella todella ohuet.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkini on terveelliset elämäntavat, varsinkin ruokavalioon kannattaa panostaa. Erityismaininta hirssille - päivittäin reilussa määrin syötynä vaikutukset todellakin näkyvät.

Millä tavalla näkyvät, yksilöi?

Hiukset selvästi vahvistuneet ja kasvu nopeutunut, kun lisäsin hirssin ruokavaliooni noin vuosi sitten. Ruokavalioni on muuten pysynyt kutakuinkin samana.

Vierailija
42/42 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itsellä. Olen kokeillut kaikki suosituksissa mainitut asiat, itseni tukistamista lukuun ottamatta - sitä ei ole tarvetta edes kokeilla.

Priorin - halvemmalla pääset, kun ostat kananmunia.

Hirssi - ei mitään vaikutusta

Terveellinen ruokavalio  - ei mitään vaikutusta

Seleeni, sinkki, rauta D-vitamiini, rosmariiniöljy, teepuuöljy - ei mitään vaikutusta

Kalanmaksaöljy - ei vaikutusta, liiallisesti nautittuna lähtee loputkin hiukset: A-vitamiini

Hiusten harvennetut pesukerrat - ei mitään...

Olen lukenut näitä nyt netistä viitsen vuotta ja jokaisen kikan kokeillut... ei mitään. Rogainea en ole kokeillut, sen käytön sitovuuden takia. Spirolaktone... ei mitään vaikutusta. Jos et ole ennen pessyt ruisjauhoilla hiuksia, eivät ne hiukset nyt mystisesti sitä ruisjauhoa kaipaa. Silikoni shampoossa vie hiukset - se kannattaa jättää pois, kuten myös sulfaatit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla