Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko selvännäkijään ja meedioihin?

kukkis
17.11.2019 |

Aiemmin pidin humpuukina mutta nyt oon aamuisin katsonut tv:stä ko. asioihin liittyvää ohjelmaa ja nyt vähän tuntuu että jos kysäisin vähän neuvoja ja tuleeko mitään hyvää elämään ..sekä kun menetin mieheni aiemmin tänä vuonna että saako meedio häneen yhteyttä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, mutta kun 95% on rahanahneita huijareita niin vaikea löytää aitoa.

95% on huijareita ja loput 5% uskovat itsekin horinansa.

Mitään yliluonnollista/paranormaalia ei ole.

Vierailija
22/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olitte naimisissa?

Kerro hieman lisää.

Olen meedio ja voin auttaa sinua.

Jos olet meedio, miksi kyselet?

Näin "meediot" toimivat, he kyselevät taustoja, sitten onkin helppo arvailla asioita ja asiakas on ihmeissään, kun meedio "tiesi"....

Eräs ystäväni teki isoja päätöksiä tällaisen "auttajan" rohkaisemana, pieleen meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on vielä maan päällä

Hänen henkensä seuraa sinua kaikkialle...

Hän tuijottaa kun istut paskapöntöllä, kun käyt lähikaupassa, kun katsot temptation island finlandia.

Hänellä on sinulle viesti...vain saamalla viestin selville, hänen sielunsa saa rauhan

Ota yhteyttä MEEDIOON heti!

HYvä meedio veloittaa 500 eur/istunto

Istuntoja tarvitaan normaalisti vähintään viisi

Et kai halua että miehesi seuraa sinua haamuna loppuikäsi?

Oikeasti: meedion tai näkijän ei tarvitse veloittaa mitään.

Näky/tieto tulee ihan ilmaiseksi ja itsestään. Olen itse tällaisia kykyjä omaava ja kerron tietoni aina kohteelle. Saan jo siitä auttamisesta ja tiedon viemisestä perille tyydytykseni, en tarvitse rahaa. Tosin en teekään tätä elannokseni, vaan ihan muissa töissä olen.

Mutta vanhaa tietoa on, että jos tällä kyvyllä leuhkii ja sitä käyttää väärin, se katoaa. Eli kunnioituksesta kykyyni olen sen kanssa nöyrä.

Vierailija
24/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että nämä selvännäkijät ja meediot on saatanasta. Pahat voimat on täyttä totta,  en suosittele sekaantumaan.

25/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Onhan olemassa mitä ihmeellisempiä asioita. Haluan toki uskoa, vaikka todellisuudessa tuskin uskon.

Vierailija
26/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olitte naimisissa?

Kerro hieman lisää.

Olen meedio ja voin auttaa sinua.

Jos olet meedio, miksi kyselet?

Näin "meediot" toimivat, he kyselevät taustoja, sitten onkin helppo arvailla asioita ja asiakas on ihmeissään, kun meedio "tiesi"....

Eräs ystäväni teki isoja päätöksiä tällaisen "auttajan" rohkaisemana, pieleen meni.

Minun meedioni ei kysellyt mitään, vaan alkoi kertoa: ”Isäsi isä tulee tähän vierelle. Hän kuoli kymmenen vuotta sitten tavalla X. Olet hänen kolmas lapsenlapsensa ja hän muistelee, kuin teitte yhdessä asiaa X. Tuohon liittyvä esine X on yhä asunnossasi paikalla X...”

Aito meedio ei koskaan kerro, mitä sinun pitää elämässäsi tehdä. Meillä on vapaa tahto ja itse teemme valintamme.

Vierailija
27/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-ryhmämme vanhin vei minut AA:ssa vaikuttavan selvänäkijän luo minun siitä tietämättä. Tämä näkijä kuulema näkee ihmisen koko elämänkaaren syntymästä kuolemaan pelkän kättelyn välityksellä. Minä sain ryhmämme vanhimman välityksellä hänen ohjaustaan tyyliin "Sinulla tulee olemaan iloja sekä suruja, mutta muuta minun ei ole lupaa kertoa.". Kaikkein ihmeellisintä tässä asiassa oli se, että tämä selvänäkijän airue sairastui syöpään, joka ajoissa hoidettuna olisi ollut helposti hoidettavissa, mutta nyt se oli jo niin levinnyt ettei mitään ollut tehtävissä - miksi ennustaja ei sitten nähnyt sitä?

Vierailija
28/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että nämä selvännäkijät ja meediot on saatanasta. Pahat voimat on täyttä totta,  en suosittele sekaantumaan.

Milläs selität, kun en ole missään tekemisissä Saatanan kanssa, ja kesken perjantai-illan imurointia mieleeni nousee ajatus, että:”Simo A. on kuollut. Nyt on vaimollaan Sirpalla erilainen joulu.”

Ja en ole kuullut heistä aikoihin mitään. Sirpa sitten soittelee muutaman päivän päästä, että miehensä Simo menehtyi yllättäen.

Vierailija
29/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jonkin verran, niihin tv.n huijaksiin en lähtisi, mutta etsi sellainen näkijän jota pidetään hyvänä, monesti on saanut nähdä että ne ennustukset oikeasti pitää paikkansa, sen enempää en osaa perustella mistä tää taito tulee, mutta joillakin vaan sellainen on.

Se taito on nimeltään "cold reading" ja siihen ei tarvita mitään yliluonnollisia voimia.

30/33 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on vielä maan päällä

Hänen henkensä seuraa sinua kaikkialle...

Hän tuijottaa kun istut paskapöntöllä, kun käyt lähikaupassa, kun katsot temptation island finlandia.

Hänellä on sinulle viesti...vain saamalla viestin selville, hänen sielunsa saa rauhan

Ota yhteyttä MEEDIOON heti!

HYvä meedio veloittaa 500 eur/istunto

Istuntoja tarvitaan normaalisti vähintään viisi

Et kai halua että miehesi seuraa sinua haamuna loppuikäsi?

Oikeasti: meedion tai näkijän ei tarvitse veloittaa mitään.

Näky/tieto tulee ihan ilmaiseksi ja itsestään. Olen itse tällaisia kykyjä omaava ja kerron tietoni aina kohteelle. Saan jo siitä auttamisesta ja tiedon viemisestä perille tyydytykseni, en tarvitse rahaa. Tosin en teekään tätä elannokseni, vaan ihan muissa töissä olen.

Mutta vanhaa tietoa on, että jos tällä kyvyllä leuhkii ja sitä käyttää väärin, se katoaa. Eli kunnioituksesta kykyyni olen sen kanssa nöyrä.

Pystyisitkö näkemään tulevaisuuteni?

Vierailija
31/33 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene huijattavaksi. Jos olet katsonut tv-ennustajia, olet kai huomannut, että se on rahastusta?

Se kumma tässä ajassa on, että ihmiset halveksivat, jos joku uskoo Jumalaan. Mutta jos joku uskoo selvänäkijöiden ja meedioiden kykyihin, se on monelle ihan hyväksyttävää.

Itse en noihin sotkeentuisi, Sekoitat vaan oman pääsi. Tulevaisuutta ei voi nähdä ennalta eikä miehelläsi ole mitään sellaista sanottavaa, mitä ei eläessään olisi jo kertonut.

Itse uskon, että on olemassa hyvä, Jumala. Mutta että on olemassa myös pahoja henkivartija. Ja jos on riski, että jotenkin joutuisi sen pahan kanssa tekemisiin, niin siihen ansaan en menisi. Joku meediointi voi olla sille portti.

Vierailija
32/33 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pahoja henkivaltoja.

Vierailija
33/33 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tehdä jotain tulevaisuutesi eteen, niin toimi itse järkevästi. Miten omilla teoillasi voisit parantaa tilannettasi? Voin vinkata, että vastaus ei ole se, että syydät pennosesi meedion tilille.