Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko selvännäkijään ja meedioihin?

kukkis
17.11.2019 |

Aiemmin pidin humpuukina mutta nyt oon aamuisin katsonut tv:stä ko. asioihin liittyvää ohjelmaa ja nyt vähän tuntuu että jos kysäisin vähän neuvoja ja tuleeko mitään hyvää elämään ..sekä kun menetin mieheni aiemmin tänä vuonna että saako meedio häneen yhteyttä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on ainakin moni todistettavasti nähnyt selvänä.

Vierailija
2/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, mutta kun 95% on rahanahneita huijareita niin vaikea löytää aitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, mutta kun 95% on rahanahneita huijareita niin vaikea löytää aitoa.

Kaikki on huijausta.

Vierailija
4/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heittäydy tohon mukaan.

Älä anna itsestäsi mitään tietoja, niin eivät pysty näkemään sun historiaasi mistään hakemalla. Hanki harrastus, niin ei tarvitse miettiä tällaista.

Vierailija
5/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos jotain oikeasti tietää, on yhteydessä demoneihin. Kuolleisiin ei saa yhteyttä.

Vierailija
6/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että jos löytää höyhenen niin siinä on enkeli käynyt....kerran sitten menin töihin niin tuulikaapissa oli höyhen..aattelin heti että mun mies on käynyt jättämässä merkin mulle.   -kukkis-

Vierailija
7/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jonkin verran, niihin tv.n huijaksiin en lähtisi, mutta etsi sellainen näkijän jota pidetään hyvänä, monesti on saanut nähdä että ne ennustukset oikeasti pitää paikkansa, sen enempää en osaa perustella mistä tää taito tulee, mutta joillakin vaan sellainen on.

Vierailija
8/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Käyttävät hyväksi ihmisten tarvetta tulla kuulluksi tuskassaan ja epävarmuudessaan.

Vierailija
9/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat selvännäkijät ja meediot huijareita tai omahyväisiä hölmöjä. Miksi Suomi nykyään yht'äkkiä pullollaan " asiantuntijoita ". Itse näen usein kuvina kuinka asioissa tapahtuu ja teen tarot tulkintoja usein läheisille ja ystävälleen kerran. Kaikki tapahtui juuri kuin näin kuulemma. Tytär sanonut " olet sinä melkoinen noita ". Myös tämä tytär tehnyt tulkintoja, niin minulle kuin ulkomaita myöten ystävilleen ja kaikki käynyt toteen. Silti emme kumpikaan lähtisi sillä rahastamaan, saati että kehuskeleisimme julkisesti. Saisi vain tärähtäneen maineen. Muutakin erikoista koemme, mikä voisi joitain pelottaa. Mieheni on täysi ateisti ja skeptikko, ei siedä näitä juttuja.

Vierailija
10/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on jo alkanut mädäntyä..ensi kesänä madot syövät hänet ja kakkivat puille lannoitetta.

Vierailija
11/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olitte naimisissa?

Kerro hieman lisää.

Olen meedio ja voin auttaa sinua.

Vierailija
12/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että jos löytää höyhenen niin siinä on enkeli käynyt....kerran sitten menin töihin niin tuulikaapissa oli höyhen..aattelin heti että mun mies on käynyt jättämässä merkin mulle.   -kukkis-

Tuo höyhenten jättäminen on aika yleistä, se on kumma miten isokin höyhen tunkee takista tai tyynystä läpi.

Vierailija
13/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoiko miehesi Jumalaan?

Jos ei uskonut..hän on nyt h.elvetissä. Piru grillaa häntä.

Haluatko kuulla miehesi tuskan huudot?

Jumala sinua auttakoot.

Vierailija
14/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo höyhenten jättäminen on aika yleistä, se on kumma miten isokin höyhen tunkee takista tai tyynystä läpi.

Kävelin kaupungilla ja pulu katseli minua merkitsevästi.

Sitten se pyrähti lentoon ja paskoi päälleni...

Paskaroiske näytti kuolleen isäni etunimen ensi kirjaimelta...

Vierailija
15/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitys on selvänäkijä.

Niihin uskovat henkilöt luulevat, että se on selvännäkijä.

Vierailija
16/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vielä maan päällä

Hänen henkensä seuraa sinua kaikkialle...

Hän tuijottaa kun istut paskapöntöllä, kun käyt lähikaupassa, kun katsot temptation island finlandia.

Hänellä on sinulle viesti...vain saamalla viestin selville, hänen sielunsa saa rauhan

Ota yhteyttä MEEDIOON heti!

Vierailija
17/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on vielä maan päällä

Hänen henkensä seuraa sinua kaikkialle...

Hän tuijottaa kun istut paskapöntöllä, kun käyt lähikaupassa, kun katsot temptation island finlandia.

Hänellä on sinulle viesti...vain saamalla viestin selville, hänen sielunsa saa rauhan

Ota yhteyttä MEEDIOON heti!

HYvä meedio veloittaa 500 eur/istunto

Istuntoja tarvitaan normaalisti vähintään viisi

Et kai halua että miehesi seuraa sinua haamuna loppuikäsi?

Vierailija
18/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin löytänyt valkoisia höyheniä yllättäen, sekä toinen kumma juttu siivoilun jälkeen, että kolikoita ilmaantuu paikkoihin lattialle. joka ei voi olla mahdollista, kun ei vielä hetkeä sitten mitään kohdassa ollut. Olen sanonutkin että olisivatpa seteleitä ;)

Mutta kyllä, miehesi viestittelee sinulle monin eri tavoin.

Itselläni oli isäni kanssa " leikkimielinen " sopimus että jos jompikumpi ennemmin kuolee, niin antaa merkin jos kuoleman jälkeistä olemassa. Näin myös isäni kuolintavan kaksi vuotta aiemmin unessa ja kuoltuaan, kuului askelten ääni portaita pitkin sänkyni viereen kahtena iltana ja olin siis vielä hereillä. Sitten ei mitään sen jälkeen. En myöskään osannut pelätä vaan olin hölmistynyt.

Vierailija
19/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian sen jälkeen kun äitini kuoli, alle kouluikäinen lapseni, joka nukkui kanssamme vielä samassa huoneessa, kertoi että näki mummon yöllä seisovan huoneen ovella ja katselleen meitä kaikkia. Tyttöä oli pelottanut ja kääntynyt selin ja katsottuaan uudelleen oli näky kadonnut. Muutakin erikoista siihen aikaan tapahtui, lelu äänteli itsekseen yöllä, kaapista tippui tavaroita. Sitä uskoo vain sellainen jolle näitä tapahtunut.

Vierailija
20/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Nuo käyttävät menetelmiä, joka luo illuusion tietämisestä. Yksi tapa on hienovaraisesti kalastella tietoa toiselta osapuolelta seuraamalla tämän reaktiota eri kommentteihin niin että keskustelu etenee koko ajan tarkempaan suuntaan. Toinen tapa on puhua tarpeeksi yleispätevästi, jotta täysi väärässä oleminen olisi epätodennäköistä. Jos tuollaiseen uskoo eikä ota edes huomioon sitä mahdollisuutta, että henkilö voisi olla huijari, oma usko vain vahvistuu.