Näin järkyttävää unta!
Oli kyllä niin kaameaa, että herääminen oli helpotus.
Kommentit (9)
Karmeat unet pilaavat koko päivän mielialan. Toivottavasti ensi yön unet on täynnä ruusuja ja koiranpentuja.
Mikä siinä unessa oli niin karmeaa? Oma uni oli kuin jostain postapocalyptisesta scifi-elokuvasta, harmitti herätä.
Minä näin ensimmäistä kertaa ikinä unta, et oli vessahätä, ja löysin vessan, joka oli
1)ehjä
2)puhdas
3)toimiva lukko
4)kaikki neljä seinää
Heräsin kylläkin, ennen kuin pääsin pöntölle asti. Mitäköhän tämå merkitsee?
Vierailija kirjoitti:
Minä näin ensimmäistä kertaa ikinä unta, et oli vessahätä, ja löysin vessan, joka oli
1)ehjä
2)puhdas
3)toimiva lukko
4)kaikki neljä seinääHeräsin kylläkin, ennen kuin pääsin pöntölle asti. Mitäköhän tämå merkitsee?
Yleensä vessahätään liittyvät unet merkitsee sitä että sinulla on vessahätä ja sun pitää mennä pissalle.
lähde: oma elämä
Unet yleensä kertoo paljon siitä millainen päivä on ollut, jos vaikka on kova stressi, niin näkee painajaisia... Kannattaa tehdä sellaisia mielikuva harjoituksia ennen nukkumaanmenoa, jolloin saa rauhallisen olon.
Joo enpä todellakaan haluaisi enää nähdä niitä mukavia unia, missä tulee pöntöllä suuri helpotus ja sitten herään köntsät ja guset housussa. Noita tuli lapsena nähtyä melko useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä unessa oli niin karmeaa? Oma uni oli kuin jostain postapocalyptisesta scifi-elokuvasta, harmitti herätä.
Jouduin johonkin parantolatyyppiseen paikkaan. Siellä oli ihmisiä ja hoitajia, mutta minut jätettiin yksin johonkin huoneeseen. Yritin lähteä pois, minulle sanottiin että vielä pari viikkoa ainakin olet täällä. Yritin soittaa siskolleni, mutta en löytänyt hänen numeroaan puhelimesta. Jotkut kävivät ovellani ja häipyivät vähin äänin pois. Sitten tuli joku Ernest lawsonin näköinen hoitaja tenttaamaan minua. Olin tehnyt jotain kauheaa,mutta en muista mitä.
Vierailija kirjoitti:
1)ehjä
2)puhdas
3)toimiva lukko
4)kaikki neljä seinääHeräsin kylläkin, ennen kuin pääsin pöntölle asti. Mitäköhän tämå merkitsee?
Oon nähny niin usein näitä vessaunia, että mua ei enää yhtään haittaa pissata pöntöllä, joka on keskellä jotain yleistä tilaa, missä on lauma tuttuja ja tuntemattomia ihmisiä. Tai äärettömän törkyisessä vessassa, jonka pönttö on tukossa ja ääriään myöten täynnä ja ovikin tietysti puuttuu. En enää näe näitten "kaamea vessa" -unien pointtia, kun aina pääsen pissalle niissä. Toki se ei oikeasti helpota, koska en pissaa kuitenkaan unissani housuihin.
Et ole vielä herännyt. Tämä on unta.