Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on haukuttu työpaikalla tyhmäksi

Vierailija
17.11.2019 |

Minusta puhutaan pahaa selän takana. Kaikesta huomautetaan ilkeästi ja keksitään lennosta asioiden tekemistä eri tavalla, jotta minua voisi haukkua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pakotetaan tekemään vapaa-ajalla asioita, mitkä eivät liity työtehtäviini. Minulta viedään oikeuksia ja minua kohdellaan eriarvoisesti muihin nähden. Minua ivataan ja pilkataan päivittäin. Minua väheksytään. Uskon, että minusta puhutaan pahaa myös työpaikan ulkopuolella.

Vierailija
2/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisvaltainen ala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on on ota lähiesimieheen yhteyttä varsinkin jos nuo ovat julkisia herjoja. Jos ei toimi, niin työsuojeluvaltuutettuun

mies51v

Vierailija
4/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvaltainen ala?

Työpaikallani on vain naisia töissä minut itseni mukaan lukien. 

Vierailija
5/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on on ota lähiesimieheen yhteyttä varsinkin jos nuo ovat julkisia herjoja. Jos ei toimi, niin työsuojeluvaltuutettuun

mies51v

Pelkään, että menetän työpaikkani. Muut ovat olleet ennen minua töissä. Esimies on tuntenut ja ollut muiden kanssa enemmän tekemisissä, vaikka vaikuttaakin ihan reilulta muihin nähden. En tiedä saavatko "työkaverit" suhtautumisen minuun kuitenkin muuttumaan.  

Vierailija
6/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvaltainen ala?

Tuo selitti asian.

Naiset hyväksyvät vain samankaltaiset, mutta jos erottuu millään tavalla, joutuu kiusatuksi. Työpaikoilla on sama touhu, mikä alkaa jo kouluelämässä.

Vierailija
7/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvaltainen ala?

Tuo selitti asian.

Naiset hyväksyvät vain samankaltaiset, mutta jos erottuu millään tavalla, joutuu kiusatuksi. Työpaikoilla on sama touhu, mikä alkaa jo kouluelämässä.

Olen ollut koulukiusattu koulussa. Aina oletin, että seuraavalla asteella kiusaaminen loppuu. Viimeistään töissä, jos ei muuten. Jaksan siihen asti. Kai joku nyt sanoo, että vika on minussa. Aina kun joutuu kiusatuksi. Kai se sitten niin onkin. En tiedä mihin enää jaksaa. Ei kai tämä lopu ikinä ellen itse sitä lopeta.

Vierailija
8/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvaltainen ala?

Tuo selitti asian.

Olen ollut koulukiusattu koulussa. Aina oletin, että seuraavalla asteella kiusaaminen loppuu. Viimeistään töissä, jos ei muuten. Jaksan siihen asti. Kai joku nyt sanoo, että vika on minussa. Aina kun joutuu kiusatuksi. Kai se sitten niin onkin. En tiedä mihin enää jaksaa. Ei kai tämä lopu ikinä ellen itse sitä lopeta.

Nou, nou, nou. Vika ei ole sinussa, vaan ihmisluonnossa. Ihmiset ovat laumasieluja, eikä se tule muuttumaan tuhansiin vuosiin.

Sinulla on pari vaihtoehtoa, eli joko opettelet näyttelemään, että sulautuisit harmaaseen massaan, tai etsit työn jossa saat tehdä omassa rauhassa.

Ihmisiä ei voi muuttaa, itseään ja olosuhteitaan voi. Älä luovuta.

Vierailija
9/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, että naisvaltainen ala. Äly ei noissa paikoissa kukoista. Vaijda alaa miesvaltaiselle alalle jos pystyt, miin ongelmat loppuu.

Mies51v

Vierailija
10/10 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se on. Oletko arka ja ujo. Olisi hyvä vähän kasvattaa kuorta. Itseä ei ole varsinaisesti kiusattu ja olen aina työ- tai harrastuspaikoilla löytänyt muutaman samanhenkisen kaverikseni. Joskus joku pahvipää on yrittänyt jotain hattuilua mutta olen aina vastannut samalla mitalla takaisin niin se yleensä loppuu. En pelkää esimiehiäkään. Pienellä työpaikalla se on tietysti vaikeampaa jos kaikki naiset ovat samaa rataa. En ole koskaan ymmärtänyt että jotkut jäävät koko iäkseen lapsen asteelle. Myös miehet osaavat kiusata mutta tekevät sen yleensä toisella tavalla. Joka tapauksessa sinä et ole syyllinen vaan nämä tyhmät laumasielut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi