Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhukset kiusaavat kaupoissa etuilemalla ja tönimällä

Vierailija
17.11.2019 |

Asia on juurikin näin päin! Suurien ikäluokkien narsismia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, missä päin? En ole törmännyt tuollaiseen käytökseen, vaikka kaupassa ahkeraan käynkin.

Vierailija
2/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat eläneet kovemmat ajat kuin me.

Kasvatus on siihen aikaan ollut erilaisempaa eli lapset, nuoremmat on opetettu kunnioittamaan vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika totta. Meihin on nyt pänttäämällä päntätty vuosikymmeniä, että ”vanhukset ensin”, ”päästäkää vanhukset”. Tämän ymmärrän, mutta sitä en, että nämä suuret ikäluokat kuvittelevt voivansa etuilla kassajonoissa, huitoa sateenvarjolla bussipysäkillä etuillessaan jne. Ei tunnistettu ihmisyyden raadollisuutta, ei sitä ikä paranna. Nämä ottivat kaiken jo nuorina, ja nyt he vasta ottavatkin jos saavat, kun ikä pehmittää järjen.

Vierailija
4/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt tuollaista käytöstä vanhuksilta. 15-vuotiaat rynnivät bussiin niin, että vanhemmat jäävät jalkoihin, mutta että vanhukset? Ehkä jotkut ovat kiukkuuntuneita tuollaisesta käytöksestä, ja kostavat sen nuorille, mutta aika harvinaista.

Vierailija
5/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, Bertta kiusaa!

Vierailija
6/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta minullakin. Kerran kassajonossa mun takana jonottava mummo töni ostoskörryillään mua eteenpäin vaikka olin vasta maksamassa. Myyjäkin ihmetteli.

Vierailija
7/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, harmaat pantterit ovat nousemassa kapinaan!

Vierailija
8/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta minullakin. Kerran kassajonossa mun takana jonottava mummo töni ostoskörryillään mua eteenpäin vaikka olin vasta maksamassa. Myyjäkin ihmetteli.

Täsmälleen sama juttu. Tönäisi kärryllään monta kertaa ja lopulta huomautin ettei tarvi töniä. Virnisti siihen malliin että taisi olla mummelin ainoa huvi.

Vierailija
9/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkillä on mummo kerran lyönyt sateenvarjolla (!) että pääsi jonossa ohi. Ehkä tämäkin on nykyisin sitten vanhuksille sallittua käytöstä.

Vierailija
10/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä? 

En ole koskaan nähnyt yhtään etuilevaa vanhusta.

Ystäväni työskenteli vuosia sitten Stockalla ja kertoi, että vanhukset yrittivät ryysiä leipätiskillä. Nykyisin on vuoronumerot, joita olettaisi kaikkien käyttävän. 

Vierailija
11/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussipysäkillä on mummo kerran lyönyt sateenvarjolla (!) että pääsi jonossa ohi. Ehkä tämäkin on nykyisin sitten vanhuksille sallittua käytöstä.

Kiitän vinkistä.

Vierailija
12/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuria ikäluokkia ovat heti sodan jälkeen syntyneet,eli he ovat 75-70-vuotiaita,ikääntyneitä.

Eivät vanhuksia.

Jos vanhus-sanaa(karsea sana) tahtoo käyttää,niin pistäkää kymmenen vuotta ainaskin lisää tuohon ikään.

Serkkuni mies kuuluu suuriin ikäluokkiin,kulkee omalla autolla,harrastaa,asuu omaa maatilaansa,toki eläkkeellä,mutta tekee mitä nyt talossaan tarvitsee,ei rynni kaupoissa leivän perässä...

Vierailija
13/13 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus töytäisin pepulla takaisin kun törmäsin kärrytönijään. loppu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi