Pitäisikö kaverille kertoa että sen naisystävä pettää sitä jatkuvasti?
Kommentit (17)
Pitäisi. Mitä jos saa sukupuolitaudin tai nainen tulee raskaaksi jollekin toiselle hepulle?
Mieti kumpi on ystäväsi, tuo kaveri vai hänen löyhäperäinen naisystävänsä. Minä kertoisin.
No kun kuitenkin sitä sitten muija alkaa mustamaalaamaan mua, valehtelemaan ja manipuloimaan ja sinne menee se ystävyys.
- Ap
Tietysti kerrot. Haluaisitko itse elää pettävän ihmisen kanssa ja tuhlata sellaiseen tiettävästi ainoaa elämääsi.
Onko sulla asiasta faktaa ap vai levitätkö vain juoruja?
Eli nainen tietää sinun tietävän? Voitko paljastaa niin, ettei nainen saa tietää kuka kertoi? Kuitenkin pitää olla varmuus asioista eikä vain luuloa. Pystytkö näyttämään asian toteen. Minulle aikoinaan kerrottiin, että miesystävä pettää, ja olen myös käräyttänyt erään naisen.
Eiköhän oikea muotoilu kuuluu "naisensa pettää sitä". Ei kuulosta kovinkaan ystävältä nimittäin.
Toki jos niillä on joku avoin suhde niin sitten ei kuulu kertoa, mutta onkohan?
En jaksa uskoa ettei kaveri tietäisi siitä.
Laita anonyymi viesti jotain kautta, jos siis olet aivan varma.
En puuttuisi toisen suhteeseen...
Ei järvi soutamalla kulu. Todennäköisesti syy pettämiseen on miehessä. Itsekin tykkään välillä hakea vierasta meisseliä.
N35
Siis pettääkö nainen ap:n kanssa vai miten hän asian varmasti tietää?
Vierailija kirjoitti:
No kun kuitenkin sitä sitten muija alkaa mustamaalaamaan mua, valehtelemaan ja manipuloimaan ja sinne menee se ystävyys.
- Ap
Ellet ole se, jonka kanssa pettää, kertoisin.
Se ystävyys menee takuulla siinä vaiheessa, kun kaveri lopulta saa tietää. Ja saa tietää myös sen, ettet kertonut vaikka tiesit.
Mistä tiedät että pettää?
Mun miehen kaveri oli kertonut mun miehelle, että petän vaikka ne jutut oli vain ilkeän ihmisen liikkeelle laitettuja juoruja.
Ikinä en ole pettänyt ja onneksi mies uskoi minua.
Joten älä puhu mitään jos et ole täysin varma.
Miksi et kertoisi?