Kuinka työpaikkaromanssi päättyy?
Kommentit (13)
Hyvin, huonosti, heikohkosti, toisen kuolemaan jne.
mies51v
Kohta 24 v yhdessä, naimisissa ja uusperheellisiä
Odotan että se mies saa uuden työpaikan. Työskentely samassa paikassa on ahdistavaa suhteen päätyttyä.
Naimisissa 4v jo oltu. Nyt ollaan eri duunipaikoissa.
Päättyi. Onneksi mies lähti muualle töihin. Samassa työpaikassa oli todellakin kiusallista olla kuten joku jo edellä kirjoitti. Nyt toivon myös itse pääseväni muualle töihin.
Yksi kuivahti, yksi ei kestänyt päivänvaloa, yksi on nukkunut samassa sängyssä jo 15 vuotta.
Yhdessä ollaan. Hänen exänsä kyllä yritti pakottaa tilannetta muuttumaan, käski vaihtaa työpaikkaa ja sittemmin paikkakuntaa Ja mitäköhän seuraavaks.
Eri työpaikoissa Ollaan nykyään, mutta sen takia, että talous on turvatunpi, eikä mahd yt-neuvottelut kosketa kerralla molempia.
Itse jatkan exäni kanssa samassa työpaikassa, vaikka hän vaihtoi minut lennosta toiseen samalla työpaikalla ja vielä valehteli. Kuvittelee olevansa edelleen hyvä ystäväni kuten ennen suhdetta.
Ainoa, mikä lämmittää on se, että hänen henkilökohtaisessa elämässään, jonka kurjuudesta hän säännöllisesti minulle avautuu, hänellä kaikki on suunnilleen mennyt perseelleen eromme jälkeen. Uusi suhdekin on rajusti on-off henkinen ja molemmat juovat alkoholia ja syövät aivan liikaa. Työpaikan juhlissa humaltuneena mies ehdottelee minulle kaikenlaista.
Minulla on kuitenkin jo uusi mies, jonka hankin työpaikan ulkopuolelta. Ei enää työpaikkaromansseja, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ollaan. Hänen exänsä kyllä yritti pakottaa tilannetta muuttumaan, käski vaihtaa työpaikkaa ja sittemmin paikkakuntaa Ja mitäköhän seuraavaks.
Eri työpaikoissa Ollaan nykyään, mutta sen takia, että talous on turvatunpi, eikä mahd yt-neuvottelut kosketa kerralla molempia.
Olipas kamala exä, kun suhteensa yritti pelastaa niillä keinoilla, jotka näissä tilanteessa ovat mahdollisia. Samalla työpaikalla pysyvät sivusuhteilijat eivät lopeta suhdettaan, kun houkutusta on liikaa.
Miksi mies ei vain suoraselkäisesti lopettanut suhdetta exäänsä ennen kuin aloitti suhteen kanssasi? Miksi hän pakotti exänsä asemaan, jossa oli pakko vaatia melko rajuja toimia liiton pelastamiseksi?
Rehellisesti sanottuna se riippuu teistä itsestänne. millaisia ihmisiä olette. Ei kenestäkään muusta. Haasteita toki varmasti tulee olemaan. Kukapa haluaisi työt kotia ja vielä työkaverin kera. Onnea jokatapauksessa yritykseen. En sano, että sitä tarvitaan, mutta..oikea rakkaus kyllä voittaa kaikki haasteet ennenpitkää
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Loppu tuli. The end.
Ei saa enää pesää ylitöissä, kun rouvan mies kielsi.
Mitä se asia hänelle kuuluu?
Työpaikkaromanssi päättyi siihen kun minä vaihdoin työpaikkaa, jonka myötä romanssi muuttui ihan tavalliseksi parisuhteeksi.
Työpaikanvaihdos ei johtunut romanssista, vaan yksinkertaisesti sain paremman duunin. Suhde työkaveriin tuntui aluksi oudolta ja pidimmekin suhteen muulta työyhteisöltä salassa, vaikka sinkkuja olimme. Yhdessä olemme olleet nyt viitisen vuotta.
Loppu tuli. The end.
Ei saa enää pesää ylitöissä, kun rouvan mies kielsi.