Kaverini puhelimeen tulee jollekin muulle tarkoitettuja viestejä
Tätä on jatkunut jo viikkotolkulla. Viesteissä kerrotaan aika intiimejäkin asioita välillä. En tajua, miksei kaverini vastaa viesteihin ja sano, että numero on väärä. Itse en ainakaan pystyisi vain lukemaan viestejä ja olemaan tekemättä asialle mitään. Aaaargh!
Kommentit (5)
Itselleni tulee yhteen sähköpostiosoitteeseen jotain salassa pidettäviä firmojen tietoja. Tai niissä aina lukee että salainen jne. Syynä lienee sama nimi. En voi ymmärtää miten yritysten johdosta löytyy tuollaista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tulee yhteen sähköpostiosoitteeseen jotain salassa pidettäviä firmojen tietoja. Tai niissä aina lukee että salainen jne. Syynä lienee sama nimi. En voi ymmärtää miten yritysten johdosta löytyy tuollaista sakkia.
Lisätäänpä vielä että itse olen kerran ilmoittanut että väärä osoite mutta silti niitä lykkii tulemaan silloin tällöin. Omapahan on vikansa.
Minulla oli kerran sama tilanne. Lopulta vastasin viestiin, ja selvisi että lähettäjä olikin hyvin tuntemani henkilö. Oli jopa antanut minulle uuden numeronsa, mutta olin vain unohtanut tallentaa sen.
Aika outoa, että viestittely jatkuu vaikka vastausta ei tule.
Minulle tulee aina silloin tällöin omalla nimellä olevaan sähköpostiin muiden ihmisten tärkeitä posteja. En ymmärrä miten, kun noilla henkilöillä voi olla sama etunimi mutta siihen se jää.
Aluksi jaksoin ilmoittaa lähettäjille että väärä sähköposti, mutta se kävi rasittavaksi, varsinkin kun myöhemmin sitten samalta firmalta tulee kuitenkin jälleen postia. Kyse on jostain lainoista, koulukuvista ja sen sellaisista. Näen sitten noiden ihmisten kaikki tiedot niistä viesteistä. Aika varomatonta sähköpostin käyttöä joillakin.