Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ns. luonnollinen kevyt meikki ei kaunista kuin jo valmiiksi kauniin naisen

Vierailija
16.11.2019 |

Näin se vaan on. Itse piirteettömänä taviksena en juuri parane vaikka laittaisinkin sipauksen ripsiväriä ja vähän kulmakarvoja korjailisin. Kyllä se vaatii silmänrajaukset, kunnolla ripsiväriä ja tummat silmänaluset peitevoiteella piiloon ennen kuin minua voi kauniiksi kutsua. On siis ihan höpöhöpöä joku ihmeitä tekevä "nudemeikki". Työnnän sen syvälle peräsuoleeni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luki, saa myös kommentoida!

Ap

Vierailija
2/4 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudemeikki ei välttämättä ole kevyt. Siinä voidaan käyttää paljon meikkiä, mutta tavoitella sävyjä, jotka ovat lähellä omia värejä, eli ei voimakkaita tummia luomivärejä tai rajauksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se kyllä toimii. En kyllä tiedä oonko kaunis, sievä kuitenkin. Korkeat poskipäät ja tumma tukka. Että kyllä sillä aika pitkälle pääsee kun kulmat on muotoillut ja ripsaria silmissä. Plus vanhemmiten piilottaa iän merkkejä valokynällä + meikkivoiteella.

Vierailija
4/4 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  miehenä sanon, että olen erimieltä, mutta onnekis minun ei tarvise meikata. - En toisaalta ymmärrä mitä tarkoiat piirtteettömällä (naisella). Myönnän olevain myös toisinaan niin puusilmä, että en edes aina erota onko nainen (tai mies) meikannut vai ei. Minusta monet vaikuttavat miellytävän näköisemmiltä sanoisinko luonnollisemmin meikattuna kuin niin, että meikkaus purkautuu ja työntyisi esiin, joka huokosesta ja karvasta; ellei sitten tarkoitusena ole muutoinkin vetää meikkaus överiksi ja näyyttää vaikka sitten pelleltä. Varmasti kahden edelleä esitämäni väliin mahttuu lukuisia onnistuneita variaatioita. -  Tänään kiinnitin huomiota kun törmäsin kaupassa tuttuun naiseen, että hänellä oli minusta todella kauniin sävyn saaneet huulet. En sanonut niistä hänelle mitään. Kävellessäni kotiin mietin olsiko pitänyt; eidän meidän moelmpien olevan sinkkuja, jos sillä ny tällä kohtaa on miään merkitystä.     

Sinkkumies