Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen, joka tykkää dominoida miestä sängyssä. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.11.2019 |

Vastaan asiallisiim kysymyksiin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut sen Koirat eivät käytä housuja-leffan? Tykkäsitkö? 

Vierailija
2/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä etsit miehiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö nuolettaa taka-aukkosi dominointimielessä?

Vierailija
4/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut sen Koirat eivät käytä housuja-leffan? Tykkäsitkö? 

En ole katsonut vielä. Ap

Vierailija
5/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut vastaan miestä, kenelle taipumuksesi on täysin turnoff?

Vierailija
6/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä etsit miehiä? 

En etsi tällä hetkellä, vaan minulla on suhde yhteen mieheen. Tietyillä nettifoorumeilla tutustuu samanmielisiin joten sieltä etsisin jos olisi ajankohtaista. Ap

Vierailija
7/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuvatko sinusta enemmän nuoremmat miehet?

Vierailija
8/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö nuolettaa taka-aukkosi dominointimielessä?

Totta kai. Ap

Vierailija
9/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet viimeisimmästä Nobelin rauhanpalkinnon saajasta?

Vierailija
10/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei dominoidun kuulu mitään kysyä?

mies51v

Vierailija
11/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut vastaan miestä, kenelle taipumuksesi on täysin turnoff?

Virtuaalisesti on tullut, livenä ei. Varmastihan näitä miehiä on. Ap

Vierailija
12/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäis ajatella miehestä, joka ei ole kovin dominoiva sängyssä, mutta ei myöskään syty siitä jos nainen on dominoivampi? (Kerran kun kokeilin esim.vangita kädet patjaa vasten toistuvasti niin sanoi että ei hänelle vaikuttanut se oikein mitenkään, ihan kiva mut siinä se)

Vierailija
13/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuvatko sinusta enemmän nuoremmat miehet?

Oman ikäisiltä ja nuoremmilta on tullut yhteydenottoja silloin, kun olen etsinyt seuraa. Ap

Vierailija
14/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominoiko ja tai haluako dominoida muuallakin kuin sängyssä? - Itse joudun tai no saan "dominoida" arjessa niin paljon, että toisiaan saattaisi olla kiva, jos voisi välillä antautua toisen vietäväksi ja otettavaksi..Sen sijaan, että monesti pitkän päivän päätteeksi vain kaadun sänkyyn...   

Vierailija
15/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitäis ajatella miehestä, joka ei ole kovin dominoiva sängyssä, mutta ei myöskään syty siitä jos nainen on dominoivampi? (Kerran kun kokeilin esim.vangita kädet patjaa vasten toistuvasti niin sanoi että ei hänelle vaikuttanut se oikein mitenkään, ihan kiva mut siinä se)

Olettaisin ettei dominointi/alistuminen ole hänen juttunsa ylipäätään. Ap

Vierailija
16/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dominoiko ja tai haluako dominoida muuallakin kuin sängyssä? - Itse joudun tai no saan "dominoida" arjessa niin paljon, että toisiaan saattaisi olla kiva, jos voisi välillä antautua toisen vietäväksi ja otettavaksi..Sen sijaan, että monesti pitkän päivän päätteeksi vain kaadun sänkyyn...   

Dominoin vain ja ainoastaan sovitussa seksisessiossa. Ap

Vierailija
17/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatkohan nyt niitä nappuloita joista voi tehdä kivoja kuvioita ja kun yhden kaataa niin tulee hassu efekti kun kaikki kaatuu? Vai syötkö domino-keksejä sängyssä? Näkisin kyllä, että sänky ei ole oikea paikka kumpaankaan dominointiin. Ei ole kyllä kiva sen miehen herätä sängyssä siihen kun on dominonappula selän alla, tai aamulla koko sänky on täynnä tummia läikkiä siitä kun olet mussuttanut keksejä koko yön. Siinä saattaa mies miettiä, että mitä ne läikät oikein oli.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
18/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidät jos mies on myös dominoiva, eli homma tapahtuisi hieman samalla tavoin puolin ja toisin?

Vierailija
19/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidät jos mies on myös dominoiva, eli homma tapahtuisi hieman samalla tavoin puolin ja toisin?

En ole AP, mutta minä haluaisin nimenomaan sellaisen miehen joka olisi dominoiva, mutta antaisi myös minun välillä dominoida.

Valta-asetelmilla leikkimistä puolin ja toisin, ja yksi suuri toteutumaton fantasia on et painittaisiin miehen kanssa tasaväkisesti niin, että kumpikin alistaa toista aina kun tilaisuus tulee ja lopulta toinen voittaa kokonaan ja alistaa toisen. Ei siis mitään rajua väkivaltaa, vaan sitä painimista.

Ja sellainen olisi myös upeaa, että ensin minä alistaisin ja nöyryyttäisin miestä, ja lopulta mies sisuuntuisi ja hyökkäisi kimppuuni alistaen minut.

En tiedä onko tuollaisista seksileikeistä tykkääminen miesten keskuudessa miten yleistä, mutta toivossa on hyvä elää.:)

Sivusta

Vierailija
20/29 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä ja teenkin tätä välillä. :) Olen kuitenkin enemmän dominoiva kuin alistuva.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi