Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi en halua lyhyempää naista

Vierailija
16.11.2019 |

Olen 176cm pitkä mies ja en halua lyhyempää naista, koska hän katsoisi minua alaviistosta ja tunnetusti siitä kulmasta ihminen näyttää huonolta. Lisäksi silloin nainen näkee suoraan nenääni, jos siellä on vaikka räkää. Minulla olisi kokoajan epävarma olo, kun nainen katsoisi minua alhaalta käsin. Muilla samoja ongelmia? Olen huomannut tämän kaikkien minua lyhyempien ihmisten kanssa, en halua mennä liian lähelle, etteivät he näe minua huonosta kulmasta alhaalta päin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä Ap tässä ja tämä muuten taitaa olla naisilla se suurin syy, miksi haluavat pidemmän miehen.

Vierailija
2/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et saa naista. Olet yhä vieläkin neitsykäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on valmaan aika huomiota herättävän suuret sieraimet jos tuo on syy miksei lyhyempi nainen kelpaa ;D

Eipä tuo haittaa, ei ole ollut miehistä pulaa ja tämä yksi riittää ihan hyvin. :3

Vierailija
4/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika epäterveelle jos todella mietit jatkuvasti miltä ihmisten mielestä näytät mistäkin näkövinkkelistä. suosittelisin terapiaa jos uskoisin sen olevan hyödyllistä.

Vierailija
5/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wat. Pyri eroon tosta epävarmuudesta. Et sä tiedä miltä sä näytät. Ei kukaan kato toista sillein alhaalta kamerakulmasta 20 cm päästä, muuta kun jossain hississä.

En todellakaan näe "alhaalta" kenenkään nenään. Hassua. Ei nenään sillein näe. Siellä on vaan mustaa.

t. 155cm

Vierailija
6/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin itseni kanssa samanpituisen naisen. Ei tarvi kumarrella tai muutakaan ja pystypano onnistuu helposti. Suosittelen. 

Vierailija
7/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä Ap tässä ja tämä muuten taitaa olla naisilla se suurin syy, miksi haluavat pidemmän miehen.

SIIS MIKÄ ON SUURIN SYY?

Ettei mies näe heitä huonosta kulmasta?

Ettei mies näe heidän nenäänsä?

Newsflash. Ihmiset ei yleensä ajattele tollasia asioita. Ehdotan myöskin terapiaa sulle.

Vierailija
8/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi löysin itseni kanssa samanpituisen naisen. Ei tarvi kumarrella tai muutakaan ja pystypano onnistuu helposti. Suosittelen. 

Ja voitte käyttää toistenne vaatteita, kätevää. :)

Vierailija
9/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun nainen joka on 180cm, sanoisi että ei halua siun pituist miest!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
10/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häpeämistä siinä on, jos sieraimessa on räkää? Enpä keksisi itse äkkiseltään luontevampaa ja sopivampaa paikkaa säilyttää räkäänsä kuin sierain.

Vierailija
11/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä nenäsi, luuseri!

Vierailija
12/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon.

Vierailija
13/13 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut ihan samoja asioita. Haluaisin naisen kuitenkin olevan vähän lyhyempi, mutta ei hirveän paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi