Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä ihmiset käyvät niin paljon ulkona syömässä ja kahvilla?

Vierailija
16.11.2019 |

Suuri osa ihmisistä saa pientä tai keskikertaista palkkaa, mutta miten on mahdollista, että ihmiset raaskivat käydä niin paljon ulkona? Esimerkiksi Triplassa näyttää, että melkein kaikki kahvilat ja ravintolat ovat koko ajan täynnä. Onko säästäminen pois muodista?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä itsekin välillä ihmettelen noita täpötäysiä kahviloita. Tuntuu, että itse käyn ulkona syömässä muihin verrattuna ihan todella harvoin. Käyn lähinnä lounaalla ja sekin vain muutaman kerran vuodessa. Kahvilla en käy juuri ikinä, samaan hintaan saa jo hyvän lounaankin.

Instaa kun seuraa niin tuntuu että monet käy ulkona syömässä monta kertaa viikossa ja kahvilat siihen päälle. Toisille se on elämäntapa.

Vierailija
42/44 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instaa kun seuraa niin tuntuu että monet käy ulkona syömässä monta kertaa viikossa ja kahvilat siihen päälle. Toisille se on elämäntapa.

Tuo Insta ja muu sosiaalinen paine varmaan selittää paljon ravintoloissa käyntiä. On vähän kuin varakkuuden mitta, jos käy usein ulkona syömässä. Varsinkin nuorilla taitaa olla myös seuranhaku mielessä., kun käydään ulkona. Sikäli kyllä ihmettelen, että sama raha sijoitettiin ennen asuntoon ja perheeseen. Nyt monet haluavat elää sinkkuna ja nauttia elämyksistä\(00)/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouden miettiminen on monelle vastenmielistä, mieluummin vaan käytetään rahat pois tililtä ja eletään hetkestä nauttien. Sekin ihmetyttää, että ravintolaruoka lihottaa, vaan silti moni käy kilojaan surematta ulkona herkuttelemassa. Vielä kalorikkaat juomat päälle, niin johan on ihme, jos ei liho.

Vierailija
44/44 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla aion käydä ulkona syömässä lounaan. Sitä hetkeä olen odottanut aika kauan. Kahvilla käyminen on aivan liian kallista mun kukkarolle. Lounaan voi saada paljon kustannustehokkaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi