Koulukuvat tuli ja luokkakuvan pilaa lihava poika
Kun kuvaa katsoo niin huomio kiinnittyy heti tuohon pulleaan poikaan, on vaan niin huomiota herättävä kun on niin iso muiden joukossa. Ei varmaan pojastakaan kivaa kun kaikki näkevät kuinka lihava on. Koulupäivän aikana kokoon ei varmaan samalla tavalla kiinnitä huomiota.
Ja tietysti harmittaa että oman tyttöni ekaluokan kuvan "pilaa" tuo pullukka poika. Kun eihän lihavuus koskaan ole esteettinen näky.
Kommentit (15)
sulla mitään lapsia ole. väsynyttä
Leikkaa lehdestä joku huippumallin kuva ja liimaa siihen pojan päälle jos noin häiritsee.
Eihän tuollainen nyt sovi. Voisiko sen pojan siirtää johonkin toiseen kouluun, ettei ensi vuonna sama toistu? Viestiä rehtorille ja pojan vanhemmille? Luulen, että ymmärtävät kyllä.
Uutta provoa miettimään. Nyt oli aika huono jo tämänkin palstan mittarilla.
Sen voi helposti photoshopata siitä ja laittaa tilalle vaikka rehtorin!
Liimaa pojan päälle tarra tai kiiltokuva. PYÖREÄ tarra tai kiiltokuva.
Soita sinne kuvausfirmaan. Pystyvät kyllä muokkaamaan kuvaa ja tuskin edes maksaa paljoa ylimääräistä.
Kaikki ne on noloja muutenkin ( paitsi mummojen mielestä) joten lähetä takaisin koko ryöstöpaketti. Lihava lapsi siellä tai täällä on ongelmista pienin. t. Seppälän koulukuva
Vierailija kirjoitti:
Uutta provoa miettimään. Nyt oli aika huono jo tämänkin palstan mittarilla.
Miksi uutta? Mitä järkeä on trolleissa?
Lataa kuva aijaa.com tai vastaavaan niin mä voin muokata sen pois ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne on noloja muutenkin ( paitsi mummojen mielestä) joten lähetä takaisin koko ryöstöpaketti. Lihava lapsi siellä tai täällä on ongelmista pienin. t. Seppälän koulukuva
Juuri näin. Itse skannasin kuvat ja lähetin takaisin, eipä ole tullut niitäkään skannattuja pahemmin katseltua.
meidän lähäri-luokan kuva jouduttiin ottaan dronella, niin isoja tyttöjä ettei muuten mahtunu kuvaan ku ilmasta käsin.
0/5