Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjosin lapseni kasvissyöjäperheestä olevalle kaverille kaupan lihapyöryköitä

Vierailija
16.11.2019 |

Poik on yökylässä meillä. Raukka on langan laiha kun ei saa kunnon ruokaa kotonaan. Sanoin niiden olevan kasvispullia. Ai että en ole koskaan nähnyt kenenkään syövän noin lyhyessä ajassa paketillista lihapyöryköitä!🤣

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne oli kaupan lihapullia, ei niissä välttämättä ollut lihaa lainkaan.

Kivikylän Palvarin lihapyörykkä

Ainesosat

Suomalainen sianliha (88 %), vesi, KORPPUJAUHO, mausteet (maustepippuri, mustapippuri, korianteri, valkosipuli), perunatärkkelys, VEHNÄJAUHO, kasvikuitu (peruna), suola, arominvahvenne (E621), stabilontiaineet (E450, E451), emulgointiaine (E322), glukoosi, proteiinihydrolysaatti (SOIJA), aromiaineet (inkivääri)

Yllättävän paljon lihaa. Toisaalta kuka laittaa VEHNÄJAUHOJA, PERUNAA tai SOIJAA lihapulliin tehdessään niitä kotona? Tai yhtäkään noista E-koodeista?

Veikkaampa että E322:Sta olet monessakin ruuassa käyttänyt.

Olen, mutta sen luontaisessa muodossa. En keinotekoisesti lisäämällä.

Vierailija
22/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia aloituksia näkee aika usein. Mihin tarpeeseen nämä lihan pakkosyöttöfantasiat oikein vastaavat? Onko se näpäyttämisenhalua? Nöyryyttämisenhalua? Tarvetta kontrolloida muita? En ymmärrä ilmiötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ollaan kasvissyöjiä mutta meidän lapsille saa kyllä kylässä syöttää lihaa, jos onnistuu. Nuorempi on nyt itse julistautunut kasvissyöjäksi koska "ei halua että eläimiä satutetaan ja tapetaan" joten toivoisin että sitä kunnioitettaisiin, ettei lapsen tarvitse itkeä asiaa myöhemmin.

Vierailija
24/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja sairaat on joidenkin ihmisen ylpeydenaiheet.

Mitä sä saat tuollaisesta?

Vierailija
25/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavia aloituksia näkee aika usein. Mihin tarpeeseen nämä lihan pakkosyöttöfantasiat oikein vastaavat? Onko se näpäyttämisenhalua? Nöyryyttämisenhalua? Tarvetta kontrolloida muita? En ymmärrä ilmiötä.

Itse epäilen, että kyseessä on jonkun kiihkovegaanin yritys saada sekasyöjät näyttämään idiooteilta.

Vierailija
26/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä sinäkään tarjonnut lapselle kunnon ruokaa.

Kunnon ruoka, siinäpä mielipiteitä jakava termi.

*eri

Eiköhän siitä kuitenkin olla yhtä mieltä että eineskakka ei ole kunnon ruokaa nähnytkään.

Vierailija
27/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mies ollaan kasvissyöjiä mutta meidän lapsille saa kyllä kylässä syöttää lihaa, jos onnistuu. Nuorempi on nyt itse julistautunut kasvissyöjäksi koska "ei halua että eläimiä satutetaan ja tapetaan" joten toivoisin että sitä kunnioitettaisiin, ettei lapsen tarvitse itkeä asiaa myöhemmin.

Teillä ei sitten varmaan myöskään ole esim. mitään nahkaisia vaatteita tai kenkiä?

Vierailija
28/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*eri

Eiköhän siitä kuitenkin olla yhtä mieltä että eineskakka ei ole kunnon ruokaa nähnytkään.

Einesten kirjo on nykyään todella laaja.

Samalla tavalla voisi sanoa, että itse tehty ruoka on paskaa, koska ensinnäkään keskimäärin raaka-aineet ei ole ensiluokkaisia ja toisekseen sitä ruokaa eivät tee viiden Michelin-tähden ravintolan kokit ja kolmannekseen sitähän kaikesta ruoasta syömisen jälkeen kuitenkin tulee.

Vierailija
29/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*eri

Samalla tavalla voisi sanoa, että itse tehty ruoka on paskaa, koska ensinnäkään keskimäärin raaka-aineet ei ole ensiluokkaisia ja toisekseen sitä ruokaa eivät tee viiden Michelin-tähden ravintolan kokit ja kolmannekseen sitähän kaikesta ruoasta syömisen jälkeen kuitenkin tulee.

Voihan sitä noin sanoa, mutta silloin lähinnä nolaa itsensä, kuten sinulle pääsi nyt käymään :P

Vierailija
30/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*eri

Voihan sitä noin sanoa, mutta silloin lähinnä nolaa itsensä, kuten sinulle pääsi nyt käymään :P

Taisi se itsensä nolaaja löytyä omasta peilistäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä