Miksi suomalaiset eroaa niin herkästi?
Ei missään muussa Euroopan maassa erota näin helposti vaan avioliitot jatkuu vanhuuteen asti.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan hankeen jos vi**uilevat!
Khyll mä lähtisin siitä että, joko avarilla ympäri korvia muutaman kerran tai reilusti vain nahkavyöllä remmiä paljaalle perseelle. Täytyy aika luupää olla jos ei Avink Avink mene jalkeluun. Ja JOS ei vielä sittenkään jakelu pelaa, niin sitten hankeen.
Sori, en oo naistenhakkaaja.
Suomalaiset naiset ovat vaikeita.Jos mies ei tottele,lähtee vaihtoon.
Moni nainen juo myös liikaa ja ovat laiskoja.
Keski-Euroopassa avioliitto on taloudellinen sopimus, jossa on myös vastuu suvun jatkamisesta. Rakkauden tunteille ja nautintoseksille on rakastajat ja rakastajattaret, joista ei avioliiton sisällä olla tietävinään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Keski-Euroopassa avioliitto on taloudellinen sopimus, jossa on myös vastuu suvun jatkamisesta. Rakkauden tunteille ja nautintoseksille on rakastajat ja rakastajattaret, joista ei avioliiton sisällä olla tietävinään mitään.
Puhu vain naisten puolesta...
Täällä ei ole samanlaista kunniakäsitystä kuin monissa maissa, eli ei tarvitse jäädä huonoon liittoon vain siksi että "mitä muutkin ajattelisivat jos eroaisin".
Joissakin maissa eroaminen on aika vaikeaa teknisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan hankeen jos vi**uilevat!
Khyll mä lähtisin siitä että, joko avarilla ympäri korvia muutaman kerran tai reilusti vain nahkavyöllä remmiä paljaalle perseelle. Täytyy aika luupää olla jos ei Avink Avink mene jalkeluun. Ja JOS ei vielä sittenkään jakelu pelaa, niin sitten hankeen.
Sori, en oo naistenhakkaaja.
En minäkään ole, mutta kyllä se kuri pitää naisille olla. Siksihän mä laitoinkin tuolleen asteittain kovenevat toimenpiteet, jos se sana ei ala mennä jakeluun. Joka naistaan kuritta pitää, se nainen myös kunniatta kuolee vanhana. Se on pikkuisen kuin molemmin puolinen etu, se sellainen tiukka, ohjaava kuri.
Noin puolet aviopareista ei eroa. On suhteellisen harvinaista löytää juuri itselle sopiva puoliso, joka ei muutu avioliiton aikana ikäväksi, jota itse rakastaa ja molemmat on sitoutuneita liiton jatkumiseen. Jossain muualla kitkutetaan surkeassa liitossa, meillä onneksi pääsee helposti eroon.
Juuri toisaalla on ketju, jossa nainen tuntee vihaa aviopuolisoaan kohtaan ja haluaa erota, koska puoliso ei kysy, mitä hänelle kuuluu...