Älyttömimmät asiakaspalvelukokemukset -peukutusketju
Saitko käsittämätöntä palvelua kaupan kassalla, pankissa tai postissa? Eikö käynti lääkärissä tai kampaajalla mennyt putkeen? Listataan älyttömiä asiakaspalvelukokemuksia. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = ihan älytöntä, peukku alas = ei mitään ihmeellistä. Ap aloittaa:
Asuin yksin ja olin juuri muuttanut. Tilasin suuresta huonekalufirmasta sängyn kotiinkuljetuksella (kauppa sijaitsi puolen kilometrin päässä kodistani). Kerrostalon alaovelta soitti sänkyä tuova mies ja kysyi, voisinko tulla kantoavuksi, kun hän on yksin. En todellakaan suostunut kantamaan miehen kanssa sänkyä kotiini, olin maksanut kotiinkuljetuksesta monta kymppiä. Miksi firma laittoi vain yhden miehen kuljettamaan tavaroita, jos ei niitä yksin voi kantaa? :D
Ap
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein 40 ja tottunut antamaan bussikuskille silloin harvoin kun bussilla kuljen, rahat käteen. Ikinä ei ole valitettu KUNNES kerran kohdalle osui mieskuski joka tuijotti kättäni kuin halpaa makkaraa, kysyin lopulta arasti että "öö saanko mie maksaa ?" Jolloin kuski lähes karjasi "sun pitää pistää rahat kaukaloon !"
Itäeurooppalainen kuski? Siellä on joka kaupassa kassalla kulho, johon rahat pitää laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein 40 ja tottunut antamaan bussikuskille silloin harvoin kun bussilla kuljen, rahat käteen. Ikinä ei ole valitettu KUNNES kerran kohdalle osui mieskuski joka tuijotti kättäni kuin halpaa makkaraa, kysyin lopulta arasti että "öö saanko mie maksaa ?" Jolloin kuski lähes karjasi "sun pitää pistää rahat kaukaloon !"
Itäeurooppalainen kuski? Siellä on joka kaupassa kassalla kulho, johon rahat pitää laittaa.
Tai hesalainen.