Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännissä riehuin ja vaikutin ihan liian kiinnostuneelta yhdestä miehestä

Vierailija
16.11.2019 |

Aika lailla koen, että nolasin itseni täysin. Voikohan tilannetta mitenkään korjata enää? Siis mitä teille on naiset käynyt vastaavassa tilanteessa seuraavaksi. Ja mies, miten suhtautuisit, onko peli menetetty vai mahdollista vielä, että tapahtuma unohtuu tai nollaantuu jotenkin?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo noloa. Jos on oltava vielä tekemisissä, niin sanoisin hänelle, että anteeksi, lähti vähän lapasesta, ei tule toistumaan. Mutta mitään romanssia en tohtisi enää toivoa. 

Vierailija
2/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo riehuminen tarkoitti? Pistitkö paikat päreiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein esim sellaista, menin niinkin pitkälle että menin karaokeen esittämään biisejä joita en osannut, enkä muista oliko mulla jotain välispiikkejäkin siinä tähän mieheen liittyen. Yleensä en _koskaan_ laula karaokea kännissä, eli joskus harvoin vain alkuillasta ja hyvin harkiten. Tämä hävettää, tein varmasti itsestäni aika naurettavan, vaikea sanoa jälkeenpäin olinko jonkun mielestä hauska koheltaja vai vaan känniääliö. Ap

Vierailija
4/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat päreiksi? Reps!

Vierailija
5/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo riehuminen tarkoitti? Pistitkö paikat päreiksi?

Mitenhän voisin kuvailla, siihen sisältyi aika monenlaista :( puhuin outoja ja kerroin negatiivisista ja positiivisista tunteistani kaikille hyvin avoimesti ja sekavasti. Plussaa tuossa on ainoastaan se, että olin niin sekava, että kukaan ei voi oikein millään olettaa että esim. nuo rakastumisen tunteeni olisivat voimassa muutenkin kuin tuossa tilassa. Tai että muistaisin edes noita purkauksia Ap

Vierailija
6/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
7/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhh. Kuolen. Jäi jotenkin häiritsemään, että ajatteleeko se oikeasti, että olen aivan pakkomielteinen. Jotenkin jäin jumiin siihen tiettyyn ihmiseen siinä tilassa, mutta en ikinä normaalisti käyttäytyisi tolla tavalla enkä siis todellakaan tarkoittanut niitä asioita ihan sillä lailla kun ne tuli ulos. Asenne oli siis se, että antaisin suurinpiirtein kaikkeni sen tyypin takia... Todellisuudessa jos paikalla olisi ollut kuka vaan yhtä hyvännäköisistä ihastuksistani niin olisin suuntautunut samalla lailla sellaista kohtaan. Valitettavasti oli tosi vähän mielenkiintoisia miehiä paikalla, niin ylitsevuotavat tunteeni osui tähän yhteen. Ap

Vierailija
8/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi mun on pakko olla verbaalisesti niin häiritsevä kännissä. Olisinpa vaan semmonen tyypillinen känniurpo, joka haluaa halata ja pussata kaikkia, ei olisi edes yhtään niin noloa!? Ei tule edes kavereista mieleen ketään, joka käyttäytyisi yhtä typerästi. Ap

Vierailija
9/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se mies yhtään kiinnostunut? Jos oli edes vähän, niin ongelma korjaantuu sillä että panette muutaman kerran ja katsotte tuleeko siitä mitään. Jos ei, niin anna vaan olla, asia unohtuu pian.

Vierailija
10/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat toisetkin olla tuiterissa. Tää kuulostaa aika tavanomaiselta känniörvellykseltä ja kauheasta morkkiksesta seuraavana aamuna. Lohduttaudu sillä, että ei tätä kukaan muista yhtä piinallisesti kuin sinä. Ehkä eivät edes huomanneet. Ja jotka huomasivat jotain ajattelevat, että olit tosi humalassa. Kahden viikon päästä ei muista kukaan muu kuin sinä.

Vierailija
11/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se mies yhtään kiinnostunut? Jos oli edes vähän, niin ongelma korjaantuu sillä että panette muutaman kerran ja katsotte tuleeko siitä mitään. Jos ei, niin anna vaan olla, asia unohtuu pian.

Mistä minä tiedän? Olin niin sekaisin, että tuskin kunnolla näin sen naamaa... Voi olla todennäköistä, että se järkyttyi tuosta riehumisesta niin, että menetti mielenkiintonsa jos sellaista oli ollut. Nimittäin kuvittelisi, että jos kiinnostunut mies kohtaa liian kännissä olevan naisen josta välittää, niin toppuuttelisi sitä käytöstä, ja ohjaisi ehkä lähtemään kotiin tai jotain. Eli menis suojeluvaistot päälle Ap

Vierailija
12/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisivat toisetkin olla tuiterissa. Tää kuulostaa aika tavanomaiselta känniörvellykseltä ja kauheasta morkkiksesta seuraavana aamuna. Lohduttaudu sillä, että ei tätä kukaan muista yhtä piinallisesti kuin sinä. Ehkä eivät edes huomanneet. Ja jotka huomasivat jotain ajattelevat, että olit tosi humalassa. Kahden viikon päästä ei muista kukaan muu kuin sinä.

Toivottavasti suurin osa oli! Sen vaan tiedän, että just toi kyseinen mies sanoi olevansa selvinpäin :( Ap

Vierailija
13/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo mene normi känniörvellyksen piikkiin, mutta kyllähän tuollainen tuh¤aa tehokkaasti kaikki mahdolliset ihastumisen tunteet mieheltä. Liian känninen, innokas ja epätoivoinen nainen on turn off ja sellaista voi korkeintaan kerran kaksi panna paremman puutteessa.

nim. kokemusta on

Vierailija
14/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Maija Vilkkumaan biisiltä

Vierailija
15/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia jos humalassa jotain höpöttää. alko kyllä saa näyttämään urpolta jos ei oo vakituinen alkoholisti.

Vierailija
16/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo mene normi känniörvellyksen piikkiin, mutta kyllähän tuollainen tuh¤aa tehokkaasti kaikki mahdolliset ihastumisen tunteet mieheltä. Liian känninen, innokas ja epätoivoinen nainen on turn off ja sellaista voi korkeintaan kerran kaksi panna paremman puutteessa.

nim. kokemusta on

Voi vitsit kun tähän mennessä oli mennyt tosi hyvin. Ikävää tulla tolleen selvänä yllättämään toinen ympäripäissään. Jos sekin olisi ollut kännissä, niin olisi ns. puhunut samaa kieltä kanssani ja olisin saanut jonkun selkeän reaktion (tykkää/ei tykkää) eikä olisi tarvinnut mennä niin pitkälle. Sehän tossa mun toiminnassa oli kai ideana, että halusin nähdä sanooko se että ei kiinnosta tai kiinnostaa. Oli ihan kiviseinä sen sijaan. Selvänä olisin tietysti tajunnut, että se just tarkoittaa, että ei kiitos kiinnosta. Ap

Vierailija
17/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nim. kokemusta on

Mutta uskottavuus on siis kokonaan menetetty, ikuisesti? Jos, niin sittenhän en voi antautua p*nolle mikäli sellainen tilanne tulee eteen sen kanssa vielä. Itse aattelen, että jos olen kiinnostunut jostakusta, niin yksi sekoilu ei asiaa kaada vaan on ihan kiinnostavaa nähdä toinen sellasessa impulsiivisessa tilassa. Sitten taas jos en ole ollut alunperinkään kiinnostunut, niin pudistelen päätäni sellaselle ja kieltäydyn kyllä mistään syvemmästä suhteesta. Mutta näin siis jos kieltäytyisin selvällekin. Ap

18/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuulostaa siltä että kuskit sun mahdollisuuden.

Vierailija
19/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko humalahakuista juomista?

Vierailija
20/51 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi iik, nyt se tietää että sä tykkäät siitä. Vähänks noloo. Siis mä oisin ihan dead.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi