Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö ensimmäisillä treffeillä uimahallin?

Vierailija
16.11.2019 |

Eräs mies, jota en ole koskaan nähnyt livenä, pyysi minua treffeille uimahallin. Minusta ajatus on vähän outo ja lisäksi haluaisin olla ensimmäisillä treffeillä edes jotenkin laittautunut.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.

Vierailija
2/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä olisiko deitti elävä vai kuollut. Kuolleen kanssa en ehkä menis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Pääsisin uimaan sen jälkeenkin kun mies juoksisi uimahallin aulasta kirkuen karkuun.

Vierailija
4/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus mennä suoraan asiaan. Eli molemmat näyttää koko vartalonsa ja homman jatkuminen perustuu siihen.

Vierailija
5/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole käynyt muutenkaan uimahalleissa uimassa vuosiin, viimeksi taisi olla silloin kun odotin nuorintani 14 vuotta sitten. En tykkää uimahalleissa yhtään, kylpylöihinkään minua ei saa. Uin kyllä luonnon vesissä mielellään.

Vierailija
6/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Olen lihava enkä meikkaa, joten vartalon puolesta ei ole mitään salattavaa. Ja tykkään uimisesta.

Vierailija
7/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän pervolle

Vierailija
8/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis. Oon just sellanen tyyppi joka haluaa olla edes jotenkin rauhassa. En muutenkaan pidä uimahalleissa.

Vierailija
9/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, tykkään uida. Tulisi treeni ja treffit samassa. Jos mies haluaisi vain lillua porealtaassa, tuskin olisimme tarkoitettu toisillemme.

Vierailija
10/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miten tuossa edes tutustuisi toiseen? Uidaan vierekkäin ja vuorotellen haukotaan kolme litraa kloorivettä keuhkoihin, kun naapuruston Nico-Betteri 9v. syöksyy äitinsä kanssa naisten puolelta suoraan altaaseen ja uiminen on pelkkää läiskyttelyä. Lisäksi tuosta herää se fiilis, että mies haluaa heti nähdä vähissä vaatteissa ja meikeissä, ettei vahingossakaan tule tuhlattua aikaa "rumaan" naiseen.

Vierailija
11/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Ensinnäkään en halua esitellä kroppaani kuin pimeimpinä syys- ja talviöinä, ja toisekseen en halua naiselle mitään traumoja suihkussa lätkyttelevistä mummeleista. Siinähän virtsaa jo omiin muroihinsakin jos on seksi mielessä ja nainen joutuu lätkyttelijöiden keskuuteen. Voisin kuvitella, että lätkyttely on sen verran traumatisoiva kokemus, että seksihalut katoavat loppuelämäksi.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
12/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Uimahallissa normaali juttelukaan ei onnistu koska kaikki kaikuu ja pitäisi puhua kuiskaten.

Vierailija
13/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ekoilla treffeillä, ja jos en muutenkaan tietäisi toisesta mitään. Mutta tokilla treffeillä voisin ihan hyvin lähteä jonnekin kuntoilemaankin, koska itse tykkään siitä. Uimahalleista en niin välitä ja en osaa uida hyvin, joten pitäisi vähän neuvotella, jos mies haluaisi uimahalliin. Mutta voisi sekin olla ihan ok.

Vierailija
14/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mua pyydettiin joskus ensimmäisille treffeille jäähalliin luistelemaan. En lähtenyt sinnekkään.

Vierailija
15/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uidessa on vaikea jutella, eikä näin heterona edes saunatiloissa voisi tutustua

Vierailija
16/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Ensinnäkään en halua esitellä kroppaani kuin pimeimpinä syys- ja talviöinä, ja toisekseen en halua naiselle mitään traumoja suihkussa lätkyttelevistä mummeleista. Siinähän virtsaa jo omiin muroihinsakin jos on seksi mielessä ja nainen joutuu lätkyttelijöiden keskuuteen. Voisin kuvitella, että lätkyttely on sen verran traumatisoiva kokemus, että seksihalut katoavat loppuelämäksi.

Terveisin Naispelko26

Nyt löytyi sitten se syy sun pllun saamattomuuteen.

Vierailija
17/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, en muutenkaan tykkää uimahalleista. Eihän siellä pysty edes juttelemaan?

Mieluiten lähtisin treffeille koiralenkille, ponnari päässä ja ilman meikkiä. Voitais jutella rauhassa ja kävellä jossain kivassa paikassa.

Vierailija
18/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen ystäväni harrasti tuota nettideittaillessaan eli pyysi aina ensimmäisille treffeille uimahalliin tai kylpylään tai kesällä rannalle. Jos kroppa ei ollut kuosissa niin antoi pakit. Ne(kin) naiset, joilla kroppa oli kuosissa, antoivat sitten puolestaan pakit hänelle. Kaverina ihan kiva mies, mutta suhtautuminen naisiin sovinistista, ei esimerkiksi olisi kuulemma huolinut naista, joka ansaitsee häntä enemmän.

Vierailija
19/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei, olen normaalivartaloinen yli keski-ikäinen. Mitä väliä, kelpaan tai en ja sama pätee myös toisinpäin. Se on siinä.

Vierailija
20/59 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, niin näkisi hieman osviittaa onko ihan kynäpenis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi